Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 10
Historia de la enseñanza de la historia de la educación en Brasil: hermenéutica y heurística de una investigación (1930-2000)
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumen] El estudio presenta reflexiones teórico-metodológicas relativas a los procesos de investigación de la historia de la enseñanza de la Historia de la Educación. En lo que se refiere a la cuestión teórica, se evidencia ...
Literatura, política e educación na Galiza da época Nós. As teorías pedagóxicas do Nacionalismo Galego: do primorriverismo ao republicanismo
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] Contributo polo que se estudan as aportacións pedagóxicas da á máis renova-
dora da Galiza da Época Nós. Nun especialísimo momento, o do primeiro ensaio ditatorial
do fascismo español, o grupo de valores ...
Memoria social, literatura e historia da educación: rastros sobre o tempo do Franquismo e a transición
(2016)
[Resumo] A escrita literaria de Agustín F. Paz reflectiu en distintos momentos variadas escenas da vida escolar en Galicia
durante o tempo do Franquismo e da Transición. O presente texto pretende facer “dialogar” as ...
Ilustración, cahiers, rapports (1730-1799). Apuntes sobre los orígenes de la educación pública contemporánea
(Universidade da Coruña, 2011)
[Resumo] Texto de Herminio Barreiro sobre a Ilustración e as orixes da educación pública contemporánea, publicado en 1991.
El legado educativo de la Segunda República
(Universidade da Coruña, 2011)
[Resumo] Texto de Herminio Barreiro sobre o legado educativo da Segunda República, publicado en 2008.
Una reflexión "desde dentro" sobre el comentario de textos en historia de la educación
(Universidade da Coruña, 2011)
[Resumo] Texto de Herminio Barreiro sobre o comentario de textos en historia da educación, publicado en 1997.
Nas orixes das escolas ao aire libre: O caso italiano
(Universidade da Coruña, 2018)
[Resumo] A presente contribución ilustra o caso dunha primeira escola ao aire libre nacida en
Italia, na cidade de Padua, no contexto do movemento internacional de creación de escolas
ao aire libre en Europa e noutros ...
Consideraciones en torno a la investigación histórico-educativa. Sobre objetivos y modelos
(Universidade da Coruña, 2011)
[Resumo] A incidencia da educación na sociedade rompeu o marco das institucións educativas e lanzounos bruscamente á análise da contorna. Ante esta nova realidade é obrigación do historiador responder de maneira axustada ...
Monés, J. (2011), La pe- dagogia catalana al segle XX. Els seus referents , Lleida: Pagés editors/Institut d ́Estudis Cataláns, 544 pp.
(2013)
Recensión de libro: Jordi Monés. La pedagogia catalana al segle XX. Els seus referents. Este libro ofrece unha panorámica interpretativa e ao tempo unha precisa presentación informativa da historia pedagóxica de Cataluña ...
Mirella D’Ascenzo. Per una storia delle scuola all’aperto in Italia Pisa: Edizioni ETS, 2018, 292 pp. ISBN 978-88-46-75378-6 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] As escolas ao aire libre foron unha creación moi innovadora nos primeiros anos do século XX. Apareceron nun contexto de loita contra a enfermidade infantil, especialmente a tuberculose, e tiveron no pediatra alemán ...