Consumo responsable frente ao cambio climático: O Proxecto Piensaenclima
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7399Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Consumo responsable frente ao cambio climático: O Proxecto PiensaenclimaData
2009Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2009, 7: 191-208. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] O cambio climático é percibido como un dos maiores problemas a que se enfronta a
humanidade, e pouco e pouco esta percepción está a se estender a todos os ámbitos
sociais. Neste artigo centrámonos no consumo doméstico e na súa relación co cambio
climático, pois unha análise do contexto fíxonos concluír que unha ferramenta útil para
contribuír a se mitigar o cambio climático desde o ámbito do consumo doméstico consiste
en ofrecerlles aos consumidores unha información sinxela, mais obxectiva e transparente,
dos impactos das empresas sobre o clima. Neste sentido, outros estudos salientan a
demanda de información a este respecto por parte da cidadanía. Así mesmo, sabemos que
debe tratarse dunha información o máis simple posible, porque os consumidores tamén
manifestan certo malestar polo exceso de información que se lles ofrece (diversidade de
etiquetaxes, atención ao ambiental, ao social, ao saudable…). Tamén detectamos que a
cidadanía expresa unha baixa credibilidade das mensaxes das empresas no que ten a ver
co cambio climático, mentres que confían principalmente nos científicos e organizacións
ambientais. O proxecto Piensaenclima aquí presentado analizou o desempeño en materia
de cambio climático das maiores empresas de cinco sectores de consumo e presentou a
información nun formato sinxelo destinado aos consumidores finais. [Abstract] Climate change is perceived as one of the biggest problems faced by Humanity.
Gradually this perception is spreading to all areas of society. In this article we focus on
domestic consumption and its relation to climate change. The context analysis has made
us conclude that a useful tool for contributing to climate change mitigation from the area
of domestic consumption is to offer consumers a simple, but objective and transparent
about the corporate impacts on the climate. Some studies stress the public demand for
information in this regard. On the other hand, should be noted that simple information is
needed, as consumers also expressed to be overwhelmed by the information provided
to them (label diversity, attention to environmental issues, social issues, health issues...).
We have also found that people show a low credibility for the corporate messages
on climate change, while relying mainly on scientist and environmental organizations.
The project Piensaenclima, here presented, has analyzed the performance on climate
change of the largest companies in five sectors of consumption and has delivered
information in an easy.
Palabras chave
Cambio climático
Consumo responsable
Sustentabilidade empresarial
Climate change
Repsonsible consumption
Corporate sustainability
Consumo responsable
Sustentabilidade empresarial
Climate change
Repsonsible consumption
Corporate sustainability
ISSN
1887-2417