Actitudes de xénero en alumnado da E.S.O.
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7002Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Actitudes de xénero en alumnado da E.S.O.Data
2004Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2004, 11: 289-308 ISSN: 1138-1663
Resumo
Neste estudio, a través dunha adaptación
do Inventario de Actitudes de Xénero (XAI) de
R.D. Ashmore, F.K. del Boca e S.M. Bider
(1995) pretendeuse avaliar, en primeiro lugar,
se unha mostra de 842 alumnas e alumnos de
educación secundaria de Galicia mantén actitudes
de xénero; unha vez realizado a análise
factorial do Inventario, estas actitudes de
xénero concretáronse en catro ámbitos: al
liderado político e roles de traballo, bl valores
expresivo-comunais, cl valores instrumentaisaxentes;
e, di iniciativa e responsabilidade nas
relacións de parella e na familia.¿Quen mantén
concepcións estereotipadas de xénero más
tradicionais, os rapaces ou rapazas?; este foi
en segundo lugar o noso obxectivo a estudiar [Abstract] In this research we sought to assess if a
sample of 842 Galician pupils of secondary
education kept gender attitudes. This was
done through an adaptation of the "Gender
Attitudes Inventory" by R.D. Ashmore, F.K.
Boca and S.M. Biden (1995). Once the factorial
analysis had been done, these attitudes of
gender were established in four fields: al the
political leadership and job roles; bl communal-
expressive values; cl agent-instrumental
values; and, di initiative and responsibility in
couple relationships and family relationships.
Who keeps more traditional stereotyped conceptions
of gender, boys or girls? This was our
second aim for researching
ISSN
1138-1663