Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorSarmiento Campos, José Antonio
dc.date.accessioned2010-01-26T13:17:38Z
dc.date.available2010-01-26T13:17:38Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2001, 7: 225-237 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6879
dc.description.abstract[Resumo] o propósito deste traballo que presentamos é amosa-la facticidade dunha "transferencia" de metodoloxías entre dous campos, a primeira vista, epistemoloxicamente moi distantes como son a intelixencia artificial e a orientación educativa. Esa "transferencia" entrámbolos dous diferentes saberes científicos , neste artigo, restrínxese ás seguintes cuestións: 1.- creación de ontoloxías e pseudo-ontoloxías que expliciten o coñecemento que se encerra no concepto "avaliación psicopedagóxica" ,2.- introducción no discurso da orientación e da avaliación psicopedagóxica de termos como "tarefaxenérica" ou metodoloxías (especificamente KADS) para adquiri-Io coñecemento dun experto, 3.- posibilidade de trasvase do coñecemento adquirido mediante as metodoloxías e procesos anteriores nun sistema informático. Trátase de abordar, dende logo de modo preliminar, algunhas cuestións en tomo ó problema seguinte ¿ É posible, plausible, necesario, oportuno un modelo tecnolóxico nos procesos de intervenciónna orientación educativa?
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleCara un modelo tecnolóxico na intervención orientadora: ontoloxía, tarefa xenérica e metodoloxía kads no proceso de avaliación psicopedagóxicaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem