Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorOjea Rúa, Manuel
dc.contributor.authorOcampo Gómez, Camilo Isaac
dc.contributor.authorFerro Cid, Sonia
dc.date.accessioned2010-01-26T13:07:43Z
dc.date.available2010-01-26T13:07:43Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 7: 33-41 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6728
dc.description.abstract[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para a transición á vida adulta e utilizan o desenvolvemento do concepto de si mesmo como un elemento relacional básico para a futura toma de decisións académica e profesional dos xoves. Pero, a persoa apréndese de e na experiencia, esta aprende (autoaprende) do que fai e do resultado das súas accións, sendo o curso de acción o concepto clave no que consiste a persoa como suxeito activo (cognitivo). Polo que, a construción do autocoñecemento é un proceso dinámico caracterizado pola propia acción persoal no contexto no que se desenvolve o suxeito, o que recomenda a busca de modelos educativos globais, favorecedores dunha planificación educativa caracterizada por un proceso interactivo entroncado na realidade mesma, onde, por outra banda, sitúanse as metas que ditos programas queren conseguir. Desde este punto de vista, os proxectos de traballo implican un modelo de educación total que constitúen unha alternativa importante na procura dunha axeitada educación para a carreira
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titlePsicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem