Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorOjea Rúa, Manuel
dc.contributor.authorFerro Cid, Sonia
dc.date.accessioned2010-01-26T13:07:16Z
dc.date.available2010-01-26T13:07:16Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 7: 49-54 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6711
dc.description.abstract[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para a transición á vida adulta, utilizando o desenvolvemento do concepto de sí mesmo como un elemento relacional básico para a futura toma de decisións académica e profesional dos xoves. Pero, a persoa apréndese de e na experiencia, aprende (autoaprende) do que fai e do resultado das súas accións, sendo o curso de acción o concepto clave no que consiste a persoa como suxeito activo. Polo que, a construción do autocoñecemento é un proceso dinámico caracterizado pola propia acción persoal no contexto no que se desenvolve, o que recomenda a búsqueda de modelos educativos globais, favorecedores da planificación educativa que fuxan da artificialidade dos programas ilIados a prol dun proceso interactivo entroncado na realidade mesma, onde, por outra banda, sitúanse as metas que se queren conseguir. Desde este punto de vista, os proxectos de trabalIo implican un modelo de educación global que poden constituir unha alternativa importante na procura dunha axeitada educación para a carreira
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleEducación para a carreira e intervención por programas: unha reflexión teórico-críticaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem