Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMéndez Lois, María José
dc.contributor.authorMosteiro García, M. Josefa
dc.date.accessioned2010-01-26T12:52:14Z
dc.date.available2010-01-26T12:52:14Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1998, 3: 77-88 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6677
dc.description.abstract[Resumo] o traballo que presentamos pódese incluir dentro dos estudios sobre a educación dos xéneros xa que, o seu propósito, é analizar as diferencias académicas entre mozos e mozas cunha finalidade de recoñecemento que nos axude a entender as súas eleccións académico-profesionais. As cuestións que plantexamos e que tentamos analizar son dúas, en primeiro lugar comprobar si hai diferencias nas opcións académicas elexidas nas ensinanzas medias para mozos e mozas da Comunidade Autónoma Galega; e en segundo lugar, ver se as opcións elexidas se identifican cos roles tradicionais atribuídos ó xénero. o traballo consta de dúas partes, unha parte teórica na que definimos os distintos constructos do estudio e na que analizamos a opcionalidade desde unha vertente de xénero e, unha parte descritiva a partir dos datos que proporciona a Consellería de Educación da Xunta de Galicia
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleA elección de opcións académicas no bacharelato e na formación profesional desde unha perspectiva de xéneroes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem