Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 01, (1997)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 01, (1997)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A prática na construção da identidad profissional: estudo exploratório junto de educadores de infância

Thumbnail
Ver/abrir
RGP_1-58.pdf (1.135Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6629
Coleccións
  • REV - RGPPE - Vol. 01, (1997) [62]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
A prática na construção da identidad profissional: estudo exploratório junto de educadores de infância
Autor(es)
Belo, Sandra
Almeida, Leandro S.
Portugal, Gabriela
Data
1997
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 559-571 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] De acordo com Katz (1993) os educadores de infáncia podem percorrer 4 estádios no seu desenvolvimento profissional: sobrevivencia, consolida~ao, renova~ao e maturidade. A prática profissional parece ser o factor determinante dessa progressao sucessiva, sobretudo tendo como variáveis moderadoras as experiencias vivenciadas de feedback, de suporte e de reflexao (Bell & Gilbert, 1996). Iniciando um projecto de investiga~ao junto de educadores de infancia neste tema, apresentamse os dados de um estudo qualitativo realizado junto de 5 alunas finalistas e de 5 educadoras de infáncia (com 3 ou mais anos de experiencia profissional). Este estudo fez urna opçao por urna metodologia qualitativa (análise de conteúdo), tendo-nos servido de urna entrevista semi-estruturada para a recolha dos dados. A entrevista estruturou-se em torno dos seguintes aspectos: "ser educador", planos de actividades, materiais, e relaçes interpessoais. A comunicaçao apresenta e discute as proximidades e diferenzas de discurso nos dois grupos considerados, apreciando ainda as potencialidades da metodologia seguida para os objectivos deste projecto.
Palabras chave
Identidade profissional
Educadores de infância
Desenvolvimento profissional
Formação inicial e continua
Professional identity
Kindgarden teachers
Professional development
Initial and continous education
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións