Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMéndez Seco, David
dc.date.accessioned2010-01-26T12:48:13Z
dc.date.available2010-01-26T12:48:13Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 41-46 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6619
dc.description.abstract[Resumo] o presente traballo propúxose analizar as relación existentes entre a Orientación e a Educación para a Saúde,dende o punto de vista da Educación Infantil. Tendo en conta este obxectivo identificouse ó autoconcepto. Como parte fundamental do desenvolvemento dun proxecto de vida saudable e analizouse polo miúdo o concepto que de sí mesmo ten o neno/a de Educación Infantil. A continuación elaborouse un programa de mellora do autoconcepto con nenos de 5 anos pertencentes a un colexio do interior galego, que constou de tres fases: -Aplicación inicial dun instrumento de medida do autoconcepto elaborado polo ICE da Universidade de Deusto. -Actividades de lnellora do autoconcepto. -Aplicación final do mesmo instrumento de lnedida. O resultado foi o avance na puntuación en autoconcepto experimentado por tódolos nenos/as ÓS que lles foi aplicado o programa, ainda que ca salvedade de que os avances foron pequenos en función da dificultade da meellora do autoconcepto en períodos cativos de tempo.
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleOrientación e educación para a saúde: un programa de mellora do autoconcepto en educación infantiles_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem