Educación ambiental: teoría e práctica no profesorado ourensán
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6616Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Educación ambiental: teoría e práctica no profesorado ourensánAutor(es)
Data
1997Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 221-229 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] A presente comunicación ten como prinicipal obxectivo coñecer as actitudes, opinións e tamen as prácticas que sobre a denominada Educación Ambiental se levan a cabo nos centros de ensino da nosa provincia. Con tal motivo empregouse unha mostra de profesores de centros de ensino públicos e privados do Concello ós cales pasouselles un cuestionario na que reflectixen as súas opinións e actividades levadas a cabo neste eido. A experiencia foi feita no curso 96/97 sobre profesores que impartían docencia ós niveis de oitavo de EXB e 10 curso da ESO respectivamente.
Elaborouse un cuestionario (Anexo 1) para a análise da actividade e opinión que o profesorado
enquisado tiña con respecto da Educación Ambiental. Do cuestionario inicial extráense para a presente comunicación os primerios 15 items referidos, basicamente, a metodoloxía (items 11 e 15),
recursos (items 6 e 7), actividade (items 8, 13, e 14), temática (item 9), formación (item 12) e avaliación da Educación Ambiental (item 10).
ISSN
1138-1663