Competencias de orientación vocacional no contexto da multiculturalidade
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6605Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Competencias de orientación vocacional no contexto da multiculturalidadeData
1997Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 287 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] A actual libre circulación de persoas, capitais e bens da Unión Europeia ten facilitado-lo encontro/choque entre persoas de moitas culturas tomando cada vez mais necesaria a comprensión de novas formas de organización económica, social e cultural. En similitude, urxe a necesidade de
avaliar en que medida os varios servicios públicos e, específicamente, os Servicios de Orientación
Vocacional están preparados para traballar com populacións de diferentes culturas. Neste sentido,
o obxectivo central desta comunicación consiste na apresentación dunha revisión crítica da literatura
relacionada coa adequación da intervención da Orientación Vocacional no dominio da multiculturalidade, en función das necesidades diferenciadas dos clientes. Desta forma, interesanos: (a) avalia-Ias percepcións, expectativas, representacións e motivacións dos profisionais de Orientación Vocacional e dos directores de servicios relativo a persoas doutras culturas (entendidas como persoas de diferentes etnias e de diferentes contextos socio-económicos e culturais); (b) avalia-Io grau de adequación (potencialidades, lacunas e necesidades) das intervencións dos servicios de Orientación Vocacional, relativos á diversidade cultural dos seus clientes - quer do ponto de vista dos profisionais quer dos utilizadores dos servicios-; © identificar un conxunto de competencias multiculturais que os profisionais desta área deverán desenvolver para mellor intervir xunto de persoas de diferentes orixes socio-económicas, culturais e étnicas.
ISSN
1138-1663