Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 01, (1997)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 01, (1997)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interesses e valores de alunos do ensino profissional

Thumbnail
Ver/abrir
RGP_1-62.pdf (620.9Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6581
Coleccións
  • REV - RGPPE - Vol. 01, (1997) [62]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Interesses e valores de alunos do ensino profissional
Autor(es)
Vieira, Sérgio
Ferreira, Joaquim Armando
Data
1997
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 585-594 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] A presente investigaçao pretendeu estudar a relaçao entre os interesses e os valores dos alunos do ensino profissional de nível II!. O Inventário de Interesses Vocacionais e a Escala de Valores WIS foram aplicados a 379 alunos de ambos os sexos que frequentavam diferentes cursos técnicos, em quatro escolas profissionais do districto de Leiria. Os resultados confirmam a existencia de diferen<;as significativas entre os interesses (Investigador, Artístico, Social, Empreendedor, Convencional e Realista) para cada urna das áreas de forma<;ao. Ao nível dos valores verificámos algumas diferenças significativas entre o sexo masculino e o sexo feminino e entre as diversas áreas de formaçao. As correlaçoes entre os interesses e os valores sao na generalidade baixas, no entanto, verificase a existencia de relaçoes significativas, no sentido esperado, nomeadamente entre a escala que avalia os interesses empreendedores e as escalas que avaliam os valores Autoridade, Prestígio, Promoçao e Económico, e entre a escala que avalia os interesses Artísticos e a Criatividade
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións