ListarAmbientalMENTEsustentable por tema "Evaluation"
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
A avaliación en actividades de educación ambiental baseadas na indagación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)[Resumo] Co fin de pescudar si os alumnos alcanzaron os obxectivos establecidos nunha actividade de educación ambiental, temos que recorrer á avaliación, unha tarefa complicada pero necesaria. En ocasións, en contornas de ... -
A muralla moderna de Vigo, Pontevedra, do estudio á Interpretación do Patrimonio
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2020)[Resumo] Preséntase o traballo de documentación e interpretación do patrimonio realizado en torno a muralla moderna da cidade de Vigo, Pontevedra. Logo dunha curta introdución que describe a súa situación, case totalmente ... -
Análise de factores relevantes para impulsar a participación social nas unidades de conservación da Amazonía brasileña
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)[Resumo] As áreas naturais protexidas son un dos principais escenarios onde se desenvolven os procesos de Educación Ambiental (EA). En Brasil, estes espazos chámanse “Unidades de Conservación” (UC), contextos nos que se ... -
Indicadores de calidade para a avaliación diagnóstica de Centros de Educación Ambiental
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2012)[Resumo] O artigo analiza os cambios máis relevantes que viviron os Centros de Educación Ambiental ao longo das dúas últimas décadas. Tómanse como referencia os estudos de diagnósticos previos, e compáranse os resultados ... -
Indicadores de monitoramento e avaliação de projetos e políticas públicas de educação ambiental no Brasil
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2017)[Resumo] Este artigo apresenta o processo participativo de estruturação do monitoramento e avaliação de projetos e políticas públicas de educação ambiental (EA) no Brasil. O processo vem sendo desenvolvido pela ANPPEA – ... -
Trajetória de uma mudança pela educaçâo: deriva social de uma populaçâo
(Universidade da Coruña, 2011)[Resumo] A ideia de se poder tornar perene um novo saber, a possibilidade de consolidação de melhores condições para se viver, promovidas através de Educação Ambiental, justifica as ações desenvolvidas na área de influência ...