• A avaliación en actividades de educación ambiental baseadas na indagación 

      Fernández Rodríguez, Alicia (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
      [Resumo] Co fin de pescudar si os alumnos alcanzaron os obxectivos establecidos nunha actividade de educación ambiental, temos que recorrer á avaliación, unha tarefa complicada pero necesaria. En ocasións, en contornas de ...
    • A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba 

      Martínez Escrich, Bárbara (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Os xardíns botánicos de hoxe en día desenvolven funcións que van máis alá das relacionadas co estudo e a conservación da diversidade vexetal. A educación ambiental converteuse nun dos principais puntos de preocupación ...
    • Educaçâo Ambiental em jardins botânicos: um caso brasileiro 

      Saisse, Maryane V.; Rueda, María Manuela (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Os Jardins Botânicos são instituições cada vez mais abertas ao público, que visam a pesquisa, a conservação vegetal e a educação. Hoje, de acordo com o Botanic Gardens Conservation Internacional (BGCI), existem ...
    • O Xardín Botánico de Caracas 

      Delascio Chitty, Francisco (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Os xardíns botánicos non poden entenderse só como coleccións de magníficos exemplares; teñen un importante papel social (educativo, de ocio e tamén estético), ambiental (pulmón verde) e científico (investigación, ...