Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorVargas Callejas, Germán
dc.contributor.authorBisquert i Pérez, Kylyan Marc
dc.contributor.authorPérez Diez, Alejandro
dc.contributor.authorBarba Núñez, María
dc.date.accessioned2024-08-13T10:44:31Z
dc.date.available2024-08-13T10:44:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationCallejas, G. V., SEPA-interea, G. I., i Pérez, K. M. B., Diez, A. P., & Núñez, M. B. (2018). Da investigación á formación de profesorado de secundaria a través de tres proxectos en torno á educación para a cultura da sustentabilidade. In Conectando redes. La relación entre la investigación y la práctica educativa. Simposio REUNI+ D y RILME (pp. 842-856). Grupo de Investigación Stellae.es_ES
dc.identifier.isbn978-84-09-05212-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/38574
dc.description.abstract[Resumen] O propósito desta comunicación é presentar a traxectoria trazada a través de tres proxectos que vinculan a investigación básica e aplicada coa formación de profesorado de educación secundaria en Galicia e República Dominicana en torno á cultura da sustentabilidade e a cooperación. Neste sentido, descríbese a relación temporal e metodolóxica entre os proxectos de Cultura da Sustentabilidade e Cooperación ao Desenvolvemento (CSC), Cultura da Sustentabilidade e Formación do Profesorado (+COMUNIDADE) e os Procesos Educativos para a Transición a unha Cultura da Sustentabilidade (ALIANZA TERRA), inscritos no marco epistemolóxico e axiolóxico da Educación Transformadora e a Cultura da Sensibilidade e a Cooperación. De xeito máis detallado, afóndase na caracterización e presentación de obxectivos, metodoloxía e resultados obtidos ata o momento no último proxecto (Alianza Terra). O proxecto ALIANZA TERRA caracterízase por ser unha proposta innovadora e complexa que pretende dar resposta a nivel escolar ás problemáticas sociais e ambientais que 843 singularizan o noso tempo, caracterizado por un contexto de crise socio-ambiental e, en consecuencia, de humanidade. Unha situación que polo seu alcance e significado global tamén incumbe ás comunidades locais emprazadas en Galicia e a República Dominicana, especificamente nos centros de educación secundaria. Neste contexto temporal, espacial e circunstancial, ALIANZA TERRA oriéntase a dúas cuestións centrais: a primeira, a dinamización de procesos de creación de coñecemento que dean lugar a propostas pedagóxicas innovadoras e á produción de materias didácticos que sirvan para educar nos institutos sobre a cultura da sustentabilidade e a cooperación; a segunda, a formación do profesorado e do colectivo de estudantes de secundaria na análise, resposta e transformación de valores, actitudes e comportamentos cara á mellora das relacións entre os seres humanos e destes coa naturezaes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.relation.urihttps://dialnet.unirioja.es/servlet/libro?codigo=773268&orden=0&info=open_link_libroes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectCultura da Sustentabilidadees_ES
dc.subjectEducación para o Desenvolvementoes_ES
dc.subjectCooperaciónes_ES
dc.subjectInvestigación-Acciónes_ES
dc.subjectEducación Secundariaes_ES
dc.titleDa investigación á formación de profesorado de secundaria a través de tres proxectos en torno á educación para a cultura da sustentabilidadees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage842es_ES
UDC.endPage856es_ES
UDC.conferenceTitleConectando redes. La relación entre la investigación y la práctica educativa. Simposio REUNI+D y RILMEes_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem