Música, publicidade e sociedade: unha proposta didáctica para educación secundaria.
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/38479
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Música, publicidade e sociedade: unha proposta didáctica para educación secundaria.Data
2021Cita bibliográfica
Losada Vázquez, L., & Rosa Napal, F.C. (2021). Música, publicidade e sociedade: unha proposta didáctica para educación secundaria. En R. Chao-Fernández, F. C. Rosa-Napal, A. Chao-Fernández, C. Gillanders, & R. M. Vicente Álvarez (Eds.), Actas del III Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (A Coruña, 27-29 de mayo de 2021) (pp. 50-55). Universidade da Coruña. https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498050
Resumo
[Resumo]
Debido á incidencia que ten a publicidade na vida cotiá das persoas, e en especial na adolescencia, é
importante tela en conta á hora de deseñar actividades dirixidas á educación. Nun primeiro lugar, neste
traballo búscase indagar nas posibilidades que ofrece esta ferramenta de comunicación para ser estudada
na aula de música en secundaria coa intención de incrementar a conciencia crítica do alumnado,
contextualizando os contidos da materia partindo das súas experiencias. Deste xeito, preséntase unha
proposta didáctica de carácter transversal que fai énfase nas opcións de estudo que teñen en común estas
dúas disciplinas seguindo o currículo establecido. [Abstract]
Due to the impact that advertising has on people’s daily lives, and especially in adolescence, it’s
important to consider it when designing education-oriented activities. First of all, this work seeks to
investigate the possibilities offered by this communication tool to be studied in the music classroom in
high school with the intention of increasing the critical awareness of the students, contextualizing the
contents of the subject from their experiences. In this way, a transversal teaching proposal is presented
that emphasizes the study options that these two disciplines have in common following the established
curriculum.
Palabras chave
música
publicidade
proposta didáctica
secundaria
music
advertisement
teaching proposal
secondary school
publicidade
proposta didáctica
secundaria
music
advertisement
teaching proposal
secondary school
Versión do editor
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
ISBN
978-84-9749-805-0