Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorLosada Vázquez, Lidia
dc.contributor.authorRosa Napal, Francisco César
dc.date.accessioned2024-08-08T10:30:44Z
dc.date.available2024-08-08T10:30:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationLosada Vázquez, L., & Rosa Napal, F.C. (2021). Música, publicidade e sociedade: unha proposta didáctica para educación secundaria. En R. Chao-Fernández, F. C. Rosa-Napal, A. Chao-Fernández, C. Gillanders, & R. M. Vicente Álvarez (Eds.), Actas del III Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (A Coruña, 27-29 de mayo de 2021) (pp. 50-55). Universidade da Coruña. https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498050es_ES
dc.identifier.isbn978-84-9749-805-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/38479
dc.description.abstract[Resumo] Debido á incidencia que ten a publicidade na vida cotiá das persoas, e en especial na adolescencia, é importante tela en conta á hora de deseñar actividades dirixidas á educación. Nun primeiro lugar, neste traballo búscase indagar nas posibilidades que ofrece esta ferramenta de comunicación para ser estudada na aula de música en secundaria coa intención de incrementar a conciencia crítica do alumnado, contextualizando os contidos da materia partindo das súas experiencias. Deste xeito, preséntase unha proposta didáctica de carácter transversal que fai énfase nas opcións de estudo que teñen en común estas dúas disciplinas seguindo o currículo establecido.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Due to the impact that advertising has on people’s daily lives, and especially in adolescence, it’s important to consider it when designing education-oriented activities. First of all, this work seeks to investigate the possibilities offered by this communication tool to be studied in the music classroom in high school with the intention of increasing the critical awareness of the students, contextualizing the contents of the subject from their experiences. In this way, a transversal teaching proposal is presented that emphasizes the study options that these two disciplines have in common following the established curriculum.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497498050es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectmúsicaes_ES
dc.subjectpublicidadees_ES
dc.subjectproposta didácticaes_ES
dc.subjectsecundariaes_ES
dc.subjectmusices_ES
dc.subjectadvertisementes_ES
dc.subjectteaching proposales_ES
dc.subjectsecondary schooles_ES
dc.titleMúsica, publicidade e sociedade: unha proposta didáctica para educación secundaria.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage50es_ES
UDC.endPage55es_ES
dc.identifier.doi10.17979/spudc.9788497498050
UDC.conferenceTitleIII Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (A Coruña, 27-29 de mayo de 2021)es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem