Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorNúñez Puente, Carolina
dc.contributor.authorCurrás-Prada, Paula
dc.date.accessioned2024-08-02T08:16:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/38360
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Estudos Ingleses Avanzados: Lingüística, Literatura e Cultura. 5018V01
dc.description.abstract[Abstract]: Through a selection of texts by six North American feminist poets, Lyric Texture: Subjectivity and Textual Embodiment in Contemporary Feminist Poetry explores the tendency of the post-Language generation to engage in non-dualistic epistemologies. Specifically focusing on the poetry and performance of Mary Jo Bang, Alice Fulton, Kimiko Hahn, Laura Mullen, Joan Retallack and C.D. Wright, this PhD Dissertation contributes to complicating the onto-theological binaries—Jane Bennett’s (2010) term— that still pervade the writing and studying of poetry, e.g. Language/mainstream, subject/object, text/body. Understanding poems as situated matter, as texturized objects with a capacity of leaking subjectivity and the body, my analyses challenge constraining dualist thought, taking these compositions as affirmative examples of what Fulton has deemed “betweenness.” Combining feminist new materialisms (Behar 2016, Barad 2011, Bennett 2010), Body Studies (Segarra 2014, Scappettone 2007) and lyric theory (Bernstein 2019, White 2014, Perloff 2010, 1999), I contend that this state of intermediacy is capable of neutralizing hierarchies without denying separation, contradiction, otherness or interdependency, something that proves increasingly useful for feminist practice.es_ES
dc.description.abstract[Resumen]: Mediante una selección de textos escritos por seis poetas feministas norteamericanas, Textura lírica: Subjetividad y corporeidad textual en la poesía feminista experimental contemporánea explora la tendencia de la llamada generación “post- Language” [post-Lenguaje] a involucrarse en epistemologías no dualistas. Centrándose específicamente en la poesía y la performance de Mary Jo Bang, Alice Fulton, Kimiko Hahn, Laura Mullen, Joan Retallack y C.D. Wright, esta tesis doctoral contribuye a complicar los binarios “onto-teológicos”—término acuñado por Jane Bennett (2010)— que todavía impregnan la creación y el estudio de la poesía, p. ej. Language/mainstream, sujeto/objeto, texto/cuerpo. Al entender los poemas como materia situada, como objetos texturizados con capacidad de filtrar la subjetividad y el cuerpo, mis análisis desafían las limitaciones del pensamiento dualista, tomando estas composiciones como ejemplos afirmativos de lo que Fulton ha llamado “intermediación”—en inglés, betweenness. Combinando los nuevos feminismos materialistas (Behar 2016, Barad 2011, Bennett 2010) los estudios del cuerpo (Segarra 2014, Scappettone 2007) y la teoría lírica (Bernstein 2019, White 2014, Perloff 2010, 1999), sostengo que este estado de liminalidad es capaz de neutralizar las jerarquías sin negar la separación, la contradicción, la alteridad o la interdependencia, algo que resulta cada vez más útil para la práctica feminista.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]: Mediante unha selección de textos escritos por seis poetas feministas norteamericanas, Textura lírica: Subxectividade e corporeidade textual na poesía feminista experimental contemporánea explora a tendencia da chamada xeración “post- Language” [post-Linguaxe] a se involucrar en epistemoloxías non dualistas. Centrándose especificamente na poesía e na performance de Mary Jo Bang, Alice Fulton, Kimiko Hahn, Laura Mullen, Joan Retallack e C.D. Wright, esta tese de doutoramento contribúe a complicar os binarios “onto-teolóxicos”—termo acuñado por Jane Bennett (2010)—que aínda impregnan a creación e o estudo da poesía, p. ex. Language/mainstream, suxeito/obxecto, texto/corpo. Ao entender os poemas como materia situada, como obxectos texturizados con capacidade de filtrar a subxectividade e o corpo, as miñas análises desafían as limitacións do pensamento dualista, tomando estes poemas como exemplos afirmativos do que Fulton chama “intermediación”—en inglés, betweenness. Combinando os novos feminismos materialistas (Behar 2016, Barad 2011, Bennett 2010), os estudos do corpo (Segarra 2014, Scappettone 2007) e a teoría lírica (Bernstein 2019, White 2014, Perloff 2010, 1999), sosteño que este estado de liminalidade é capaz de neutralizar as xerarquías sen negar a separación, a contradición, a alteridade ou a interdependencia, algo cada vez máis útil para a práctica feminista.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.rights© Paula Currás-Prada
dc.subjectAnálisis literario
dc.subjectTeoría análisis y crítica literarios
dc.subjectCrítica de textos
dc.subjectPosición social de la mujer
dc.titleLyric Texture: Subjectivity and Textual Embodiment in Contemporary Feminist Experimental Poetryes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.thesis© Todos os dereitos reservados
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.rights.access© Todos os dereitos reservados
dc.date.embargoEndDate2024-12-21es_ES
dc.date.embargoLift2024-12-21
dc.rights.license© Todos los derechos reservados


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem