Mostrar o rexistro simple do ítem
Construíndo o coñecemento informático: situación da perspectiva de xénero nos estudos de grao das universidades españolas
dc.contributor.author | Castro, Laura M. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-05T18:08:13Z | |
dc.date.available | 2024-07-05T18:08:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Castro, L. M. (2019). Construíndo o coñecemento informático: situación da perspectiva de xénero nos estudos de grao das universidades españolas. In (Re) construíndo o coñecemento: A Coruña, 14 de xuño de 2019 (pp. 313-324). | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-9749-758-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/37780 | |
dc.description | Conferencia presentada na sexta edición da Xornada Universitaria Galega en Xénero (VI XUGeX) que se desenvolveu o 14 de xuño na Facultade de Ciencias da Educación da Universidade da Coruña baixo o título (Re)construíndo o coñecemento. | es_ES |
dc.description.abstract | [Resumo]: 64 facultades e escolas imparten estudos de informática en universidades públicas e privadas do estado español, estudos que foron revisados, en todos os casos, na última década, por mor da adaptación ao EEES (plan Bolonia). Neste artigo exploramos a presenza de contidos que afonden nos conceptos de ética profesional no mundo da tecnoloxía nestes plans de estudos renovados, nun momento histórico no que as consecuencias socio-culturais da omnipresenza da tecnoloxía en xeral, e do software en particular, non son compatibles coa perspectiva tradicional dunha informática “neutra”. A nosa intención é pulsar a situación actual en relación a estes contidos como posible porta de introdución da perspectiva de xénero dun xeito explícito e non simplemente transversal. Lamentablemente, os datos mostran que, mesmo nas universidades máis destacadas do estado -en termos de número de estudantes totaisos estudos de informática non sempre presentan de xeito obrigatorio para o seu alumnado ese traballo de reflexión ética. Porén, aínda que a súa presenza aínda é moi minoritaria, si atopamos casos nos que a presenza obrigatoria deses contidos incorpora, ademais, a perspectiva de xénero: casos que poderían servir de exemplo para docentes con interese en construír un coñecemento informático non nesgado. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións | es_ES |
dc.relation.uri | http://hdl.handle.net/2183/24498 | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Ética profesional | es_ES |
dc.subject | Informática | es_ES |
dc.subject | Perspectiva de xénero | es_ES |
dc.subject | Docencia | es_ES |
dc.title | Construíndo o coñecemento informático: situación da perspectiva de xénero nos estudos de grao das universidades españolas | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.volume | 2019 | es_ES |
UDC.startPage | 313 | es_ES |
UDC.endPage | 324 | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.17979/spudc.9788497497589 | |
UDC.conferenceTitle | VI Xornada Universitaria Galega en Xénero. Reconstruindo o coñecemento | es_ES |