Estudo comparativo das “ Blue Careers” na Universidade da Coruña: unha perspectiva de xénero
![Thumbnail](/dspace/bitstream/handle/2183/37645/Santiago_Caamano_Lucia_2019_Estudo_comparativo_Blue_Careers_na_Universidade_da_Coruna_unha_perspectiva_de_xenero.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/37645
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como CC BY-NC-SA 4.0 https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Estudo comparativo das “ Blue Careers” na Universidade da Coruña: unha perspectiva de xéneroData
2019-06Cita bibliográfica
Santiago Caamaño, L., & Díaz Casás, V. (2019). Estudo comparativo das “ Blue Careers” na Universidade da Coruña: unha perspectiva de xénero. En: A. J. López Díaz, Á. Gómez Suárez, & E. Aguayo Lorenzo (eds.), (Re)construíndo o coñecemento: A Coruña, Universidade da Coruña, 2019.
Resumo
[Resumo]:Tradicionalmente a industria, así como a educación e a formación no
ámbito marítimo estiveron marcadas polo predominio masculino. A pesar
de que nos últimos anos experimentouse un certo crecemento da
participación feminina nas carreiras de ciencias, tecnoloxía, enxeñaría e
matemáticas (STEM); os campos relacionados co mar permanecen aínda
por detrás amosando unha fenda considerable entre a participación
de homes e mulleres.
Neste traballo preséntase a situación das mulleres nas denominadas
blue careers ou carreiras azuis, como se denominan aquelas carreiras
relacionadas co aproveitamento de mares e océanos, que se veñen impartindo
na Universidade da Coruña (UDC) entre os anos 2013 e 2018.
Esta análise verifica a permanencia dos estereotipos de xénero e a súa
influencia na elección destas carreiras universitarias.
Palabras chave
Universidade
Xénero
Educación
Blue careers
Xénero
Educación
Blue careers
Versión do editor
Dereitos
CC BY-NC-SA 4.0 https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
ISBN
978-84-9749-758-9