Mostrar o rexistro simple do ítem
Uso dunha ferramenta de traballo cooperativo para incorporar a perspectiva de xénero na materia de grao Enfermaría Comunitaria
dc.contributor.author | Freijomil Vázquez, Carla | |
dc.contributor.author | Movilla Fernández, María Jesús | |
dc.contributor.author | Coronado, Carmen | |
dc.date.accessioned | 2024-06-21T15:30:03Z | |
dc.date.available | 2024-06-21T15:30:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Freijomil Vázquez, C., Movilla Fernández, M. J., & Coronado, C. (2020). Uso dunha ferramenta de traballo cooperativo para incorporara perspectiva de xénero na materia de grao Enfermaría Comunitaria. En: Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID (pp. 545-548). Universidade da Coruña | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/37299 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Introdución: O nivel de saúde dos individuos e as comunidades está condicionado polo medio ambiente que inclúe determinantes sociais como o sexo, a igualdade de xénero, a pobreza e a equidade (OMS). En política de xénero, esta organización indica que a integración das perspectivas de xénero na acción sanitaria obedece a un criterio xusto de saúde pública. Obxectivo: Avaliar o impacto na aprendizaxe e a satisfacción do estudantado dunha materia de segundo curso de Grao en Enfermaría, Enfermaría Comunitaria I, tras a incorporación da perspectiva de xénero e as desigualdades sociais en saúde. Metodoloxía: Desenvolvéronse tres talleres de docencia interactiva en grupos de 20 estudantes, de hora e media de duración. Realizáronse lecturas (que incorporaban a perspectiva de xénero e as desigualdades sociais en saúde comunitaria) e dinámicas de debate. Para avaliar o impacto na aprendizaxe do noso estudantado utilizáronse dous cuestionarios con preguntas abertas, un previo á primeira sesión e outro ao final da última; para avaliar a satisfacción empregouse un cuestionario de trece preguntas pechadas de tipo Likert. Os datos analizáronse mediante metodoloxía descritiva cuantitativa-cualitativa (Hernández-Sampieri & Mendoza Torres, 2018). Conclusións: Comprobamos a necesidade de incorporar a perspectiva de xénero ao pensamento crítico nos problemas de saúde da comunidade. A meirande parte do alumnado constataron a necesidade de reflexionar en como inflúen de distinta maneira nos problemas de saúde de mulleres e homes, non só os factores biolóxicos senón tamén os relacionados co estilo de vida e as diferenzas no acceso e uso dos servizos do sistema sanitario. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497756 | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Traballo cooperativo | es_ES |
dc.subject | Innovación docente | es_ES |
dc.subject | Perspectiva de xénero | es_ES |
dc.subject | Enfermaría | es_ES |
dc.subject | Enfermaría comunitaria | es_ES |
dc.subject | Trabajo cooperativo | es_ES |
dc.subject | Perspectiva de género | es_ES |
dc.subject | Enfermería | es_ES |
dc.subject | Enfermería comunitaria | es_ES |
dc.title | Uso dunha ferramenta de traballo cooperativo para incorporar a perspectiva de xénero na materia de grao Enfermaría Comunitaria | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.journalTitle | Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID | es_ES |
UDC.startPage | 545 | es_ES |
UDC.endPage | 548 | es_ES |
UDC.conferenceTitle | IV Xornadas de Innovación docente | es_ES |