Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorFreijomil Vázquez, Carla
dc.contributor.authorMovilla Fernández, María Jesús
dc.contributor.authorCoronado, Carmen
dc.date.accessioned2024-06-21T15:30:03Z
dc.date.available2024-06-21T15:30:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationFreijomil Vázquez, C., Movilla Fernández, M. J., & Coronado, C. (2020). Uso dunha ferramenta de traballo cooperativo para incorporara perspectiva de xénero na materia de grao Enfermaría Comunitaria. En: Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID (pp. 545-548). Universidade da Coruñaes_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/37299
dc.description.abstract[Resumo] Introdución: O nivel de saúde dos individuos e as comunidades está condicionado polo medio ambiente que inclúe determinantes sociais como o sexo, a igualdade de xénero, a pobreza e a equidade (OMS). En política de xénero, esta organización indica que a integración das perspectivas de xénero na acción sanitaria obedece a un criterio xusto de saúde pública. Obxectivo: Avaliar o impacto na aprendizaxe e a satisfacción do estudantado dunha materia de segundo curso de Grao en Enfermaría, Enfermaría Comunitaria I, tras a incorporación da perspectiva de xénero e as desigualdades sociais en saúde. Metodoloxía: Desenvolvéronse tres talleres de docencia interactiva en grupos de 20 estudantes, de hora e media de duración. Realizáronse lecturas (que incorporaban a perspectiva de xénero e as desigualdades sociais en saúde comunitaria) e dinámicas de debate. Para avaliar o impacto na aprendizaxe do noso estudantado utilizáronse dous cuestionarios con preguntas abertas, un previo á primeira sesión e outro ao final da última; para avaliar a satisfacción empregouse un cuestionario de trece preguntas pechadas de tipo Likert. Os datos analizáronse mediante metodoloxía descritiva cuantitativa-cualitativa (Hernández-Sampieri & Mendoza Torres, 2018). Conclusións: Comprobamos a necesidade de incorporar a perspectiva de xénero ao pensamento crítico nos problemas de saúde da comunidade. A meirande parte do alumnado constataron a necesidade de reflexionar en como inflúen de distinta maneira nos problemas de saúde de mulleres e homes, non só os factores biolóxicos senón tamén os relacionados co estilo de vida e as diferenzas no acceso e uso dos servizos do sistema sanitario.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497756es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectTraballo cooperativoes_ES
dc.subjectInnovación docentees_ES
dc.subjectPerspectiva de xéneroes_ES
dc.subjectEnfermaríaes_ES
dc.subjectEnfermaría comunitariaes_ES
dc.subjectTrabajo cooperativoes_ES
dc.subjectPerspectiva de géneroes_ES
dc.subjectEnfermeríaes_ES
dc.subjectEnfermería comunitariaes_ES
dc.titleUso dunha ferramenta de traballo cooperativo para incorporar a perspectiva de xénero na materia de grao Enfermaría Comunitariaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleContextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GIDes_ES
UDC.startPage545es_ES
UDC.endPage548es_ES
UDC.conferenceTitleIV Xornadas de Innovación docentees_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem