O potencial do galego como elemento integrante da estratexia empresarial
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/36729
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Coleccións
- GI-GREFIN - Artigos [75]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O potencial do galego como elemento integrante da estratexia empresarialAutor(es)
Data
2008Cita bibliográfica
Calvo-Silvosa, A. (2008). O potencial do galego como integrante da estratexa empresarial. Revista Galega de Filoloxía, 9, 127-138. https://doi.org/10.17979/rgf.2008.9.0.5288
Resumo
[Resumo]: Este artigo pretende vincular o uso da lingua á estratexia empresarial desde a súa mesma
concepción. Actualmente, o galego é unha lingua de uso habitual na empresa, mais non é
a “lingua visíbel” das relacións que se producen entre os diferentes grupos de interese que
existen arredor da empresa. Logo da revisión do concepto de estratexia, pódese afirmar que
esta é un instrumento para inserir a empresa no seu contorno. A cuestión lingüística pode
formar parte das estratexias corporativas, competitivas e funcionais e contribuír de forma
clara ao incremento do valor da empresa. Na realidade empresarial actual, o uso da lingua
galega axuda o reforzamento de estratexias de diferenciación pola calidade e pola asunción
da imaxe de Galiza nos produtos e nos servizos. Tamén se relaciona o uso do galego nas
empresas galegas coa súa responsabilidade social corporativa nun contexto onde desde o
mundo empresarial cómpre dar pasos cara á normalización desta lingua.
Palabras chave
Estratexia
Responsabilidade social
Normalización lingüística
Responsabilidade social
Normalización lingüística
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
ISSN
1576-2661