Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMirás-Araujo, Jesús
dc.contributor.authorMaixé Altés, Joan Carles
dc.date.accessioned2024-04-30T10:59:47Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationMirás Araujo, J. & Maixé Altés, J.C. (2012). "Monitorizar" a historia económica. Os claroscuros do aprender facendo. En P. Membiela, N. Casado y M.I. Cebreiros (eds.), El Espacio Europeo de Educación Superior y la educación por competencias, (pp. 43-48). Educación Editora.es_ES
dc.identifier.isbn978-84-15524-01-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/36384
dc.description.abstract[Resumo]: O texto analiza a experiencia desenvolvida durante os cursos 2009 a 2011 na implantación da materia Historia económica no Grao de Administración e Dirección de Empresas da Universidade da Coruña. Aínda que o novo sistema representa unha excelente oportunidade de cambio, seguen presentándose interrogantes respecto ao axeitado desenvolvemento pedagóxico da materia. O proceso foi moderadamente exitoso, pero con claroscuros, para cuxa modulación probabelmente haberá que seguir recorrendo ao clásico sistema de proba-erroes_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherEducación Editoraes_ES
dc.subjectHistoria económicaes_ES
dc.subjectAdministración e Dirección de Empresases_ES
dc.subjectDidácticaes_ES
dc.subjectEEESes_ES
dc.title"Monitorizar" a historia económica. Os claroscuros do aprender facendoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate9999-99-99es_ES
dc.date.embargoLift10007-06-07


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem