"Monitorizar" a historia económica. Os claroscuros do aprender facendo
Non accesible ata 9999-99-99
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/36384Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
"Monitorizar" a historia económica. Os claroscuros do aprender facendoData
2012Cita bibliográfica
Mirás Araujo, J. & Maixé Altés, J.C. (2012). "Monitorizar" a historia económica. Os claroscuros do aprender facendo. En P. Membiela, N. Casado y M.I. Cebreiros (eds.), El Espacio Europeo de Educación Superior y la educación por competencias, (pp. 43-48). Educación Editora.
Resumo
[Resumo]: O texto analiza a experiencia desenvolvida durante os cursos 2009 a 2011 na
implantación da materia Historia económica no Grao de Administración e Dirección de Empresas da Universidade da Coruña. Aínda que o novo sistema representa unha excelente oportunidade de cambio, seguen presentándose interrogantes respecto ao axeitado desenvolvemento pedagóxico da materia. O proceso foi
moderadamente exitoso, pero con claroscuros, para cuxa modulación probabelmente haberá que seguir recorrendo ao clásico sistema de proba-erro
Palabras chave
Historia económica
Administración e Dirección de Empresas
Didáctica
EEES
Administración e Dirección de Empresas
Didáctica
EEES
ISBN
978-84-15524-01-4