Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorPaz-Agras, Luz
dc.contributor.authorFernández Trebacz, Carmen
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitecturaes_ES
dc.date.accessioned2024-03-08T13:12:40Z
dc.date.available2024-03-08T13:12:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/35822
dc.description.abstract[Resumen] La evolución de la escenografía de conciertos ha llevado a los diseñadores a la continua búsqueda de elementos inmersivos y sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente la instantaneidad y la sobreinformación de imágenes. El arquitecto Mark Fisher comenzó este camino en los años 70, dejando un legado que su estudio Stufish y otros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, siguen recorriendo. En su último trabajo en colaboración para la gira Renaissance de Beyoncé, materializan el mundo de la cantante recurriendo a importantes referentes en la arquitectura de la emoción y el Renacimiento del siglo XV, el Panteón romano encabezando esta lista. A través del concepto de lo “sublime”, definido como una categoría estética por una serie de filósofos Ilustrados, se realiza un análisis teórico y gráfico de dicha escenografía, apoyándose en estrategias representativas que permitan sistematizar el entendimiento de esa experiencia de éxtasis en el espectador más allá de lo racional.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes. O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista. A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes. O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista. A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectEscenografíaes_ES
dc.subjectSublimees_ES
dc.subjectStufishes_ES
dc.subjectEs Devlines_ES
dc.subjectBeyoncées_ES
dc.subjectScenographyes_ES
dc.titleArte y arquitectura. Lo sublime en la escenografía: renaissance world tour de Beyoncées_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2023/2024es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem