Mostrar o rexistro simple do ítem
Arte y arquitectura. Lo sublime en la escenografía: renaissance world tour de Beyoncé
dc.contributor.advisor | Paz-Agras, Luz | |
dc.contributor.author | Fernández Trebacz, Carmen | |
dc.contributor.other | Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitectura | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-03-08T13:12:40Z | |
dc.date.available | 2024-03-08T13:12:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/35822 | |
dc.description.abstract | [Resumen] La evolución de la escenografía de conciertos ha llevado a los diseñadores a la continua búsqueda de elementos inmersivos y sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente la instantaneidad y la sobreinformación de imágenes. El arquitecto Mark Fisher comenzó este camino en los años 70, dejando un legado que su estudio Stufish y otros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, siguen recorriendo. En su último trabajo en colaboración para la gira Renaissance de Beyoncé, materializan el mundo de la cantante recurriendo a importantes referentes en la arquitectura de la emoción y el Renacimiento del siglo XV, el Panteón romano encabezando esta lista. A través del concepto de lo “sublime”, definido como una categoría estética por una serie de filósofos Ilustrados, se realiza un análisis teórico y gráfico de dicha escenografía, apoyándose en estrategias representativas que permitan sistematizar el entendimiento de esa experiencia de éxtasis en el espectador más allá de lo racional. | es_ES |
dc.description.abstract | [Resumo] A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes. O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista. A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional. | es_ES |
dc.description.abstract | [Resumo] A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes. O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista. A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional. | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.rights | Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido | es_ES |
dc.subject | Escenografía | es_ES |
dc.subject | Sublime | es_ES |
dc.subject | Stufish | es_ES |
dc.subject | Es Devlin | es_ES |
dc.subject | Beyoncé | es_ES |
dc.subject | Scenography | es_ES |
dc.title | Arte y arquitectura. Lo sublime en la escenografía: renaissance world tour de Beyoncé | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.description.traballos | Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2023/2024 | es_ES |
UDC.coleccion | Traballos académicos | es_ES |
UDC.tipotrab | TFG | es_ES |
UDC.titulacion | Grao en Estudos de Arquitectura | es_ES |