Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Arquitectura
  • Traballos académicos (ETSAC)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Arquitectura
  • Traballos académicos (ETSAC)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Arte y arquitectura. Lo sublime en la escenografía: renaissance world tour de Beyoncé

Thumbnail
Ver/abrir
FernandezTrebacz_Carmen_TFG_2023_Arte_arquitectura_sublime_escenografia_renaissance_world_tour_Beyoncé.pdf (48.24Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/35822
Coleccións
  • Traballos académicos (ETSAC) [383]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Arte y arquitectura. Lo sublime en la escenografía: renaissance world tour de Beyoncé
Autor(es)
Fernández Trebacz, Carmen
Director(es)
Paz-Agras, Luz
Data
2023
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitectura
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2023/2024
Resumo
[Resumen] La evolución de la escenografía de conciertos ha llevado a los diseñadores a la continua búsqueda de elementos inmersivos y sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente la instantaneidad y la sobreinformación de imágenes. El arquitecto Mark Fisher comenzó este camino en los años 70, dejando un legado que su estudio Stufish y otros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, siguen recorriendo. En su último trabajo en colaboración para la gira Renaissance de Beyoncé, materializan el mundo de la cantante recurriendo a importantes referentes en la arquitectura de la emoción y el Renacimiento del siglo XV, el Panteón romano encabezando esta lista. A través del concepto de lo “sublime”, definido como una categoría estética por una serie de filósofos Ilustrados, se realiza un análisis teórico y gráfico de dicha escenografía, apoyándose en estrategias representativas que permitan sistematizar el entendimiento de esa experiencia de éxtasis en el espectador más allá de lo racional.
 
[Resumo] A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes. O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista. A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional.
 
[Resumo] A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes. O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista. A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional.
 
Palabras chave
Escenografía
Sublime
Stufish
Es Devlin
Beyoncé
Scenography
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións