Arte y arquitectura. Lo sublime en la escenografía: renaissance world tour de Beyoncé

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/35822Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Arte y arquitectura. Lo sublime en la escenografía: renaissance world tour de BeyoncéAutor(es)
Director(es)
Paz-Agras, LuzData
2023Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de ArquitecturaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2023/2024Resumo
[Resumen]
La evolución de la escenografía de conciertos ha llevado a los diseñadores a la continua búsqueda de elementos inmersivos y sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente la instantaneidad y la sobreinformación de imágenes.
El arquitecto Mark Fisher comenzó este camino en los años 70, dejando un legado que su estudio Stufish y otros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, siguen recorriendo. En su último trabajo en colaboración para la gira Renaissance de Beyoncé, materializan el mundo de la cantante recurriendo a importantes referentes en la arquitectura de la emoción y el Renacimiento del siglo XV, el Panteón romano encabezando esta lista.
A través del concepto de lo “sublime”, definido como una categoría estética por una serie de filósofos Ilustrados, se realiza un análisis teórico y gráfico de dicha escenografía, apoyándose en estrategias representativas que permitan sistematizar el entendimiento de esa experiencia de éxtasis en el espectador más allá de lo racional. [Resumo]
A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes.
O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista.
A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional. [Resumo]
A evolución da escenografía de concertos levou ós diseñadores á continua búsqueda de elementos inmersivos e sorprendentes para un público cambiante, predominando actualmente a instantaneidade e a sobreinformación de imaxes.
O arquitecto Mark Fisher comezou este camino nos anos 70, deixando un legado que o seu estudio Stufish e outros importantes escenógrafos actuales, como Es Devlin, seguen percorrendo. No seu último traballo en colaboración para a xira Renaissance de Beyoncé, materializan o mundo da cantante recurrindo a importantes referentes na arquitectura da emoción e o Renacemento do século XV, o Panteón romano encabezando esta lista.
A través do concepto do “sublime”, definido como unha categoría estética por unha serie de filósofos Ilustrados, realízase unha análese teórica e gráfica de mencionada escenografía, apoiándose en estratexias representativas que permitan sistematizar o entendemento de esa experiencia de éxtasis no espectador máis alá do racional.
Palabras chave
Escenografía
Sublime
Stufish
Es Devlin
Beyoncé
Scenography
Sublime
Stufish
Es Devlin
Beyoncé
Scenography
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido