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El fenómeno del product placement en Netflix; el caso de Emily en París

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GarciaRegueira_Alicia_TFG_2023.pdf (3.319Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/34456
Coleccións
  • Traballos académicos (FHUM) [72]
Metadatos
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Título
El fenómeno del product placement en Netflix; el caso de Emily en París
Autor(es)
García Regueira, Alicia
Director(es)
Escourido-Calvo, Manuel
Data
2023-06
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e Documentación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2022/2023
Resumo
[Resumen] En el presente trabajo de investigación se estudia el impacto del emplazamiento de producto o product placement como herramienta de comunicación del sector de la moda. Las posibilidades de exposición y monetización que permiten las plataformas de contenidos en línea para las marcas, así como la percepción del público sobre la herramienta, la posicionan como una fórmula que gana protagonismo en la planificación de estas a la hora de publicitarse. A partir de la revisión bibliográfica, se utiliza una metodología basada en el estudio de caso junto con la encuesta a 108 espectadores, donde se ponen de manifiesto los impactos generados por la técnica, que sirve para comunicar el producto y marca de moda de forma no intrusiva, al tiempo que se posiciona positivamente respaldando un recuerdo generalmente intenso en la mente del espectador. Además, se obtiene que el emplazamiento de producto es una de las formas más efectivas y preferidas de comunicación actuales, en detrimento de la publicidad tradicional, y con mayor grado de influencia en las preferencias y en la decisión de compra del consumidor de moda. Palabras
 
[Resumo] No presente traballo de investigación estúdase o impacto do emplazamento de produto ou product placement como ferramenta de comunicación no sector da moda. As posibilidades de exposición e monetización que as plataformas de contidos en liña permiten ás marcas, así como a percepción do público sobre a ferramenta, sitúana como unha fórmula que cobra protagonismo na planificación destas no que se refire á publicidade. A partir da revisión bibliográfica, utilízase unha metodoloxía baseada no estudo de caso xunto coa enquisa a 108 espectadores, onde se revelan os impactos xerados pola técnica, que serve para comunicar o produto e a marca de moda dun xeito imparcial, intrusivo, ao tempo que se posiciona positivamente en apoio dun recordo xeralmente forte na mente do espectador. Ademais, conséguese que o product placement é unha das formas de comunicación actual máis efectivas e preferidas, en detrimento da publicidade tradicional, e cun maior grao de influencia nas preferencias e decisión de compra do consumidor de moda.
 
[Abstract] In the present research work, the impact of product placement as a communication tool in the fashion sector is studied. The possibilities of exposure and monetization that online content platforms allow for brands, as well as the public's perception of the tool, position it as a formula that gains prominence in the planning of these when it comes to advertising. From the bibliographical review, a methodology based on the case study is used together with the survey of 108 viewers, where the impacts generated by the technique are revealed, which serves to communicate the product and fashion brand in an unbiased and non-intrusive way, while positioning itself positively in support of a generally strong memory in the viewer's mind. In addition, it is obtained that product placement is one of the most effective and preferred forms of current communication, to the detriment of traditional advertising, and with a greater degree of influence on the preferences and purchasing decision of the fashion consumer.
 
Palabras chave
Product placement
Netflix
Placement
Fashion
Emily in Paris
Brand
Advertising
Audiovisual
Series
Emplazamiento de producto
Emprazamento de produto
Moda
Marca
Anuncio
Audioviual
Series
 
Dereitos
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