Mostrar o rexistro simple do ítem
Aplicación móbil Java para a xestión de rutinas de ximnasio
dc.contributor.advisor | Losada Pérez, José | |
dc.contributor.author | Fernández Döpper, Leandro | |
dc.contributor.other | Universidade da Coruña. Facultade de Informática | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-10-31T19:35:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/33998 | |
dc.description.abstract | [Resumo]: Na actualidade, o factor da saúde física e estética corporal está cobrando unha maior relevancia na vida cotiá. Por ende, cada día son máis as persoas que optan por iniciarse nos ximnasios co obxectivo de mellorar o seu estado físico e mental. Sen embargo, para obter bos resultados ao realizar exercicios de forza, é necesario dispoñer dunha rutina acorde cos obxectivos que se propoña cada persoa, así como unha boa planificación dos adestramentos e unha boa xestión dos datos de cada sesión (como poden ser os pesos levantados en cada exercicio, etc…) Actualmente, non existen moitas ferramentas que aborden de forma efectiva a situación mencionada anteriormente, polo cal xorde a idea de crear unha aplicación móbil que permita aos usuarios xestionar as súas rutinas, adestramentos e dietas. O principal obxectivo da aplicación será a de proporcionar aos usuarios unha opción rápida, sinxela e intuitiva de xestionar as súas rutinas de adestramento e evitar o uso de métodos pouco prácticos (como pode ser o uso do bloc de notas do dispositivo móbil) para axilizar as sesións. Así mesmo, incluirase un sistema de estadísticas avanzadas para analizar o progreso ao longo do tempo e un sistema de xestión de dietas alimenticias. A solución permitirá o consumo e rexistro de rutinas a usuarios rexistrados. Disporá dunha batería de exercicios para todos os usuarios, os cales se poderán engadir as diferentes rutinas, pero tamén se poderán crear exercicios personalizados. O usuario tamén poderá comezar un adestramento correspondente a un día dunha rutina, gardándose posteriormente os datos de cada sesión para futuras estadísticas. Por último, tamén se engadirá no sistema un pequeno módulo de creación de dietas alimenticias e a posibilidade da súa exportación en formato PDF. Para o deseño da aplicación empregáronse tecnoloxías Java para o servidor e TypeScript/React- Native para a parte cliente. Para o desenvolvemento deste proxecto farase uso da metodoloxía áxil Scrum. Dividirase o proceso en pequenas subtarefas, as cales se irán realizando de forma iterativa e gradual nos distintos Sprints. Ao final de cada Sprint, comprobarase que as funcionalidades implementadas cumpren os requisitos propostos na súa planificación. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract]: At present, the factor of physical health and body aesthetics is becoming more relevant in everyday life. Therefore, every day there are more people who choose to start in gyms with the aim of improving their physical and mental state. However, to obtain good results when performing strength exercises, it is necessary to have a routine in line with the goals that each person proposes, as well as good training planning and good data management for each session (such as the weights lifted in each exercise, etc…) Currently, there are not many tools that effectively address the situation mentioned above, which is why the idea arises to create a mobile application that allows users to manage their routines, workouts and diets. The main objective of the application will be to provide users with a quick, easy and intuitive option to manage their training routines and avoid the use of impractical methods (such as the use of the notepad on the mobile device) to streamline the sessions It will also include an advanced statistics system to analyze progress over time and a dietary management system. The solution will permit the consumption and registration of routines to registered users. It will have a battery of exercises for all users, to which the different routines can be added, but also personalized exercises can be created. The user will also be able to start a workout corresponding to one day of a routine, saving the data of each session later for future statistics. Finally, a small module for creating food diets and the possibility of exporting them in PDF format will also be added to the system. For the design of the application, Java technologies were used for the server and TypeScript/React- Native for the client side. The agile Scrum methodology will be used for the development of this project. The process will be divided into small sub-tasks, which will be carried out iteratively and gradually in the different Sprints. At the end of each Sprint, it will be verified that the implemented functionalities meet the requirements proposed in their planning. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.rights | Todos os dereitos reservados. Todos los derechos reservados. All rights reserved. | es_ES |
dc.subject | Rutina | es_ES |
dc.subject | Adestramento | es_ES |
dc.subject | App móbil | es_ES |
dc.subject | React Native | es_ES |
dc.subject | TypeScript | es_ES |
dc.subject | Multiplataforma | es_ES |
dc.subject | Springboot | es_ES |
dc.subject | Routine | es_ES |
dc.subject | Training | es_ES |
dc.subject | Mobile app | es_ES |
dc.subject | Multi platform | es_ES |
dc.title | Aplicación móbil Java para a xestión de rutinas de ximnasio | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.date.embargoEndDate | 2024-04-30 | es_ES |
dc.date.embargoLift | 2024-04-30 | |
dc.description.traballos | Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñaría Informática. Curso 2022/2023 | es_ES |