A modificación dos contratos públicos a propósito da terceira prórroga da concesión da autoestrada do Atlántico
![Thumbnail](/dspace/bitstream/handle/2183/32557/Modificacion_contratos_publicos_VazquezRodriguez_Adrian.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32557
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A modificación dos contratos públicos a propósito da terceira prórroga da concesión da autoestrada do AtlánticoTítulo(s) alternativo(s)
The Modification of Public Contracts in Connection with the Third Extension of Autoestrada do Atlántico’s ConcessionAutor(es)
Data
2022-12-16Cita bibliográfica
Vázquez Rodríguez, A. A. (2022). A modificación dos contratos públicos a propósito da terceira prórroga da concesión da autoestrada do Atlántico. Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña; Vol. 26, 336-354. https://doi.org/10.17979/afdudc.2022.26.0.9287.
Resumo
[Resumo] Este traballo vén ollar cara a prórroga da concesión administrativa da principal vía de comunicación automobilística de Galicia realizada no ano 2000 realizada polo Real Decreto 173/2000, de 4 de febreiro. En primeiro lugar, encádrase este acto administrativo na regulación vixente no momento en que foi adoptado, desde o punto de vista tanto estatal como comunitario. Á mesma vez, examínase o contido de dito Real Decreto e as súas causas e consecuencias, destacando o aumento na concesión por 25 anos. Finalmente, reflexiónase sobre a natureza desta modificación e o seu posíbel carácter ilícito á luz dos principios do Dereito da Unión Europea na contratación pública. [Abstract] This work takes a look at the extension of the concession of the main car communication route in Galicia, carried out by the Royal Decree 173/2000, 4th February. First, this administrative act is framed in the existing regulation, state and European, at the moment it was adopted. Simultaneously, it gets examined the substance of this Royal Decree, its causes and consequences, primarily the increase on the concession for 25 years. The text concludes by exposing some thoughts on the nature of this modification and its possible unlawfulness, taking in account the main principles of European Union Law on public contracts.
Palabras chave
Contratación pública
Autoestradas
Dereito europeo
Public contracts
Motorways
European Law
Autopistas
Derecho europeo
Autoestradas
Dereito europeo
Public contracts
Motorways
European Law
Autopistas
Derecho europeo
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2530-6324
1138-039X
1138-039X