Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Humanidades e Documentación
  • Traballos académicos (FHUM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

¿Cómo ha modificado el covid-19 la industria de la moda y el comportamiento de sus consumidores?

Thumbnail
Ver/abrir
AbadSanchez_Naiara_TFG_2022.pdf (2.514Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32147
Coleccións
  • Traballos académicos (FHUM) [72]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
¿Cómo ha modificado el covid-19 la industria de la moda y el comportamiento de sus consumidores?
Autor(es)
Abad Sánchez, Naiara
Director(es)
Escourido-Calvo, Manuel
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Humanidades e Documentación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FHD). Xestión Industrial da Moda. Curso 2021/2022
Resumo
[Resumen] El COVID-19 ha sido un gran punto de inflexión, ha roto muchos esquemas, cosas inimaginables se hicieron reales. El propósito de este Trabajo de Fin de Grado es analizar y exponer los cambios conductuales de los consumidores y el nuevo paradigma de la industria de la moda a raíz del COVID. Para su buen desarrollo se han realizado análisis de datos secundarios y, por otro lado, se han llevado a cabo entrevistas a diferentes empresas del sector de la moda para llegar a conocer de primera mano cuál ha sido el impacto real de la pandemia, así como una encuesta dirigida a diferentes consumidores para conocer sus nuevos hábitos de consumo. La elección de este tema no ha sido fortuita, puesto que he sido testigo de primera mano de cómo se ha vivido y cómo ha afectado esta crisis en todos los ámbitos de la sociedad. Las conclusiones del trabajo han determinado que nos encontramos ante un consumidor más omnicanal, hiperinformado y analítico. Una logística optimizada va a ser el apoyo fundamental de las empresas para poder cubrir las nuevas necesidades donde el tiempo es una gran ventaja competitiva.
 
[Resumo] O COVID-19 foi un gran punto de inflexión, rompeu moitos esquemas, cousas inimaxinables fixéronse reais. O obxectivo deste Traballo Fin de Grao é analizar e expoñer os cambios de comportamento dos consumidores e o novo paradigma da industria da moda como consecuencia do COVID. Para o seu correcto desenvolvemento, realizouse unha análise de datos secundarios e, por outra banda, realizáronse entrevistas a diferentes empresas do sector da moda para coñecer de primeira man cal foi o impacto real da pandemia, así como como unha enquisa dirixida a diferentes consumidores para coñecer os seus novos hábitos de consumo. A elección deste tema non foi fortuita, xa que fun testemuña de primeira man de como se viviu esta crise e como afectou a todos os ámbitos da sociedade. As conclusións do traballo determinaron que estamos ante un consumidor máis omnicanal, hiperinformado e analítico. Unha loxística optimizada vai ser o apoio fundamental das empresas para poder cubrir as novas necesidades onde o tempo é unha gran vantaxe competitiva.
 
[Abstract] COVID-19 has been a great turning point, it has broken many schemes, unimaginable things became real. The purpose of this Final Degree Project is to analyze and expose the behavioral changes of consumers and the new paradigm of the fashion industry because of COVID. For its proper development, secondary data analysis has been carried out and, on the other hand, interviews have been conducted with different companies in the fashion industry to get to know firsthand what has been the real impact of the pandemic, as well as a survey of different consumers to know their new consumption habits. The choice of this topic has not been fortuitous, since I have witnessed first-hand how this crisis has affected all areas of society. The conclusions of the work have determined that we are facing a more omnichannel, hyperinformed and analytical consumer. Optimized logistics will be the fundamental support for companies to be able to meet the new needs where time is a great competitive advantage.
 
Palabras chave
COVID
Empresa
Consumidores
Cambios
Adaptación
Omnicanalidad
Sostenibilidad
Online
Business
Consumers
Changes
Adaptation
Omni-channel
Sustainability
Omnicanal
Sustentabilidade
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reprodución, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En ningún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estes dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido.

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións