Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCalvo-Porral, Cristina
dc.contributor.authorCancela Jacobo, Lorena
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Economía e Empresaes_ES
dc.date.accessioned2022-10-17T10:41:36Z
dc.date.available2022-10-17T10:41:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/31820
dc.description.abstract[Resumo]: A compra e venda de segunda man existe dende hai séculos, mais a aparición das novas tecnoloxías favoreceu o crecemento acelerado dos últimos anos. En vistas da escaseza de investigacións centradas nas motivacións do consumidor, a investigación tivo o obxectivo de identificar as variables con influencia na intención de mercar produtos de segunda man en internet. Levouse a cabo un estudo empírico que partiu do modelo da aceptación e uso da tecnoloxía (TAM). Seleccionáronse as variables máis importantes do modelo (utilidade percibida e facilidade de uso percibida) e engadiuse o risco percibido, o aforro esperado, a motivación ética e ambiental. Difundiuse unha enquisa en liña de xeito aleatorio entre persoas adultas residentes no país, con 371 respostas válidas rexistradas. A evidencia recollida demostrou que o consumidor ten intención de mercar segunda man en liña grazas ao aforro esperado, é a variable máis importante. A utilidade percibida da plataforma de venda inflúe lixeiramente menos e apenas incide a motivación ambiental. Polo tanto, as tres variables poden augurar o comportamento, as restantes rexéitanse por non influír significativamentees_ES
dc.description.abstract[Abstract]: The second hand sell and purchase has existed for centuries, however the creation of the new technologies favoured the fast growth of the last years. In sights of the shortage of consumer motivation investigations, this study had the objective of identifying the variables with influence on the intention of buying second-hand product buying on the Internet. An empirical study was done from the acceptance and use of the technology model (TAM). The most important variables of the model (perceived usefulness and perceived ease of use) were selected and added the variables perceived risk, expected savings, ethical motivation and environmental motivation. An online survey were randomly spreadded between adults residents in Spain, with 371 valid answers collected. The empirical evidence showed that the customer intends to buy second hand items online due to the expected savings, which is the most important variable. The perception of usefulness of the salling platforms has slightly less influence and hardly affects the decisions, and also environmental motivation hardly matters. Therefore, those three factors can predict consumer behaviour. The remaining variables are refused as they are not influencing significantly.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectIntención de compraes_ES
dc.subjectSegunda manes_ES
dc.subjectModelo TAMes_ES
dc.subjectComercio electrónicoes_ES
dc.subjectAforro esperadoes_ES
dc.subjectMotivación ambientales_ES
dc.subjectUtilidade percibidaes_ES
dc.subjectShopping motivationes_ES
dc.subjectSecond-handes_ES
dc.subjectTAM modeles_ES
dc.subjectE-commercees_ES
dc.subjectExpected savingses_ES
dc.subjectEnvironmental motivationes_ES
dc.subjectPerceived usefulnesses_ES
dc.titleDistribución marxinal en liña: A compra de produtos de segunda man a través de internetes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ECO). ADE. Curso 2021/2022es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem