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Estudio comparativo de la aplicación de los criterios de estabilidad de segunda generación de la OMI a distintas tipologías de buque

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ChoySolanellas_Sergi_TFM_2022.pdf (9.351Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/31505
Coleccións
  • Traballos académicos (EPEF) [444]
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Título
Estudio comparativo de la aplicación de los criterios de estabilidad de segunda generación de la OMI a distintas tipologías de buque
Autor(es)
Choy Solanellas, Sergi
Director(es)
Míguez González, Marcos
Junco Ocampo, Fernando
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
Descrición
Traballo fin de mestrado (UDC.EPEF). Enxeñaría naval e oceánica. Curso 2021/2022
Resumo
[Resumen] En el presente trabajo se contemplan todos los aspectos referentes a los Criterios de Segunda Generación de Estabilidad Intacta de la OMI. Así pues, se estudian los cinco modos de fallo en los que se basan dichos criterios, así como la jerarquía de aplicación y los principios matemáticos que conforman los criterios. Posteriormente, se aplican los distintos criterios a cuatro buques de distinta tipología y se analizan los resultados obtenidos para determinar si estos son vulnerables o no frente a cada modo de fallo.
 
[Resumo] No presente traballo contémplanse todos os aspectos referentes aos Criterios de Segunda Xeración de Estabilidade Intacta da OMI. Así, estúdanse os cinco modos de fallo nos que se basean estes criterios, así como a xerarquía de aplicación e os principios matemáticos que conforman os criterios. Posteriormente aplícanse os distintos criterios a catro buques de distinta tipoloxía e analízanse os resultados obtidos para determinar se son ou non vulnerables a cada modo de avaría
 
[Abstract] All aspects of the IMO Second Generation Intact Stability Criteria are covered in this paper. Thus, the five failure modes on which these criteria are based are studied, as well as the hierarchy of application and the mathematical principles that make up the criteria. Subsequently, the different criteria are applied to four ships of different types and the results are analysed to determine whether or not they are vulnerable to each failure mode.
 
Palabras chave
Buques-Estabilidad
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

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