Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorEstévez, Iris
dc.contributor.advisorGonzález-Sanmamed, Mercedes
dc.contributor.authorDoural García, Andrea Carme
dc.date.accessioned2022-07-19T17:36:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/31202
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación. 5016V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Coa presente investigación pretendemos coñecer como aprenden os inspectores e inspectoras de educación baixo a perspectiva das ecoloxías de aprendizaxe, de maneira que podamos albiscar o seu panorama formativo actual detectando as súas posibles necesidades e carencias. Para este fin, o enfoque elixido foi o mixto. Na primeira fase, de índole cualitativa, empregouse a estratexia metodolóxica do estudo de caso, a través da realización de entrevistas semiestruturadas a dous inspectores e unha inspectora en exercicio. Para a segunda fase, de natureza cuantitativa, elaborouse un cuestionario ad hoc aglutinando un total de sete escalas e que foi cumprimentado por 44 inspectores e inspectoras que desempeñan o seu labor en Galicia. Os resultados mostran que os inspectores e inspectoras teñen unha capacidade alta para dirixir a súa aprendizaxe, que a proveniencia das súas motivacións é maioritariamente intrínseca, e salientan a relevancia das TIC para súa formación. Con todo, demandan unha formación específica en aspectos xurídicos, entre outros.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Con la presente investigación pretendemos conocer cómo aprenden los inspectores e inspectoras de educación bajo la perspectiva de las ecologías de aprendizaje, de manera que podamos vislumbrar su panorama formativa actual detectando sus posibles necesidades y carencias. Para este fin, el enfoque elegido fue el mixto. En la primera fase, de índole cualitativa se empleó la estrategia metodológia del estudio de caso, a través de la realización de entrevistas semiestructuradas a dos inspectores y una inspectora en ejercicio. Para la segunda fase, de carácter cuantitativo, se elaboró un cuestionario ad hoc aglutinando un total de siete escalas y que fue cumplimentado por 44 inspectores e inspectoras que desarrollan su labor en Galicia. Los resultados muestran que los inspectores e inspectoras tienen una alta capacidad para orientar su aprendizaje, que la fuente de sus motivaciones es mayoritariamente intrínseca y enfatizan la relevancia de las TIC para su formación. Sin embargo, demandan formación específica en aspectos legales, entre otros.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] With this research we aim to know how education inspectors learn from the perspective of learning ecologies, so that we can glimpse into their current training landscape by detecting their possible needs and shortcomings. For this purpose, the approach chosen was a mixed two-phase approach. In the first phase, of a qualitative nature, the methodological strategy used was a case study, through semi-structured interviews with two male inspectors and one female inspector. For the second phase, of a quantitative nature, a questionnaire was prepared ad hoc bringing together a total of seven scales. It was completed by 44 inspectors who carry out their work in Galicia. The results show that inspectors have a high capacity to guide their learning; that the source of their motivations is mostly intrinsic and emphasize the relevance of ICT for their training. However, they demand specific training in legal aspects, among otherses_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectInspección de escuelas-Galiciaes_ES
dc.subjectTecnología educativaes_ES
dc.subjectEducación permanentees_ES
dc.subjectDocentes-Evaluaciónes_ES
dc.subjectInspección educativaes_ES
dc.subjectFormación de inspectoreses_ES
dc.subjectEcoloxías de Aprendizaxees_ES
dc.subjectEcologías de Aprendizajees_ES
dc.subjectTraining of inspectorses_ES
dc.subjectLearning ecologieses_ES
dc.subjectEducational inspectiones_ES
dc.titleA formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2023-01-11es_ES
dc.date.embargoLift2023-01-11


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem