Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMartínez Costa, Sandra
dc.contributor.authorFernández Vázquez, Iria
dc.contributor.authorIglesias Yuste, Marina
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónes_ES
dc.date.accessioned2022-06-09T11:25:55Z
dc.date.available2022-06-09T11:25:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/30863
dc.description.abstract[Resumen] Desarrollo de una campaña publicitaria de carácter social donde Instagram es el canal principal para promover el movimiento Zero Waste y crear conciencia sobre la situación crítica en la que se encuentra el medio ambiente. La campaña se divide en cinco bloques temporales de una semana con una temática marcada, donde a través de entrevistas a especialistas en diversas materias y publicaciones relacionadas con estas se lanza un mensaje claro: no somos de plástico.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Desenvolvemento dunha campaña de márketing de disposición social onde Instagram é a canle principal para a promoción do movemento Zero Waste e concienciar sobre a crítica situación na que se atopa o medio ambiente. Dita campaña está dividida en cinco bloques temporais dunha semana, cunha temática marcada, onde mediante entrevistas a especialistas en diferentes ámbitos e publicacións relacionadas ca materia, nas que sempre está a seguinte mensaxe clara: non somos de plástico.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Development of a promotional campaign of social nature with Instagram as the main channel where the Zero Waste movement will be promoted so as to raise consciousness about the environment’s critical situation. The campaign is divided into five blocks — one week each — with a defined topic presented not only in interviews with specialists but also within Instagram posts. Here, a clear message is sent out: we are not plastic.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectPublicidades_ES
dc.subjectInstagrames_ES
dc.subjectPublicidad digitales_ES
dc.subjectZero Wastees_ES
dc.subjectMedio ambientees_ES
dc.subjectPlásticoes_ES
dc.subjectPublicidadees_ES
dc.subjectPublicidade dixitales_ES
dc.subjectAdvertisinges_ES
dc.subjectDigital advertising,es_ES
dc.subjectEnvironmentes_ES
dc.subjectPlastices_ES
dc.titleObjetivo Zeroes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2020/2021es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem