Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Search 
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 05, Nº 2, 2021
  • Search
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 05, Nº 2, 2021
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Preconcepciones sobre la biodiversidad y los componentes de un ecosistema de ría del alumnado de 1º de ESO 

García-Ulloa, Alba; Bugallo-Rodríguez, Ánxela (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-11-16)
[Resumen] Conocer las preconcepciones del alumnado es clave para diseñar estrategias didácticas efectivas. En este estudio se examinaron estas preconcepciones en torno a biodiversidad, relaciones entre seres vivos y seres ...

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Bugallo-Rodríguez, Ánxela (1)
García-Ulloa, Alba (1)SubjectBiodiversidad (1)Biodiversity (1)Ecosistema (1)Ecosystem (1)Preconcepciones (1)Preconceptions (1)Ría (1)... View MoreDate Issued2021 (1)
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback