Mostrar o rexistro simple do ítem
Como pode a terapia ocupacional favorecer a inclusión nunha escola ordinaria?: proxecto de investigación dende a voz da comunidade educativa
dc.contributor.advisor | Veiga-Seijo, Silvia | |
dc.contributor.advisor | Bouzón Seoane, César | |
dc.contributor.author | Leis Piñeiro, Uxía | |
dc.contributor.other | Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúde | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T09:23:06Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T09:23:06Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/29516 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Introdución: A inclusión educativa é un Obxectivo do Desenvolvemento Sostible da Axenda de 2030. En España, existe unha evolución lexislativa respecto ao proceso de inclusión no ámbito educativo de nenos e nenas con Necesidades Específicas de Apoio Educativo. A pesar disto, a inclusión educativa é aínda un fin a a nas escolas ordinarias galegas. Dende Terapia Ocupacional, búscase favorecer a inclusión na escola en colaboración e cooperación coa comunidade educativa Obxectivos: Explorar as contribucións e desafíos que presenta a Terapia Ocupacional para favorecer a inclusión de nenos e nenas con diversidade funcional nunha escola ordinaria galega dende a voz da comunidade educativa. Metodoloxía: Para acadar o obxectivo descrito empregarase unha metodoloxía cualitativa dende un enfoque fenomenolóxico. Desta maneira poderemos recadar información de maneira individual por medio das entrevistas semiestruturadas que se lle realizarán aos participantes: nenos/as, profesorado, PAS e familias. | es_ES |
dc.description.abstract | [Resumen] Introducción: A inclusión educativa es un Objetivo del Desarrollo Sostenible de la Agenda de 2030. En España, existe una evolución legislativa respecto al proceso de inclusión en el ámbito educativo de niños y niñas con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo. A pesar de esto, la inclusión educativa es todavía un fin a alcanzar en las escuelas ordinarias gallegas. Desde Terapia Ocupacional, se busca favorecer la inclusión en la escuela en colaboración y cooperación con la comunidad educativa. Objetivo: Explorar las contribuciones y desafíos que presenta la Terapia Ocupacional para favorecer la inclusión de niños y niñas con diversidad funcional en una escuela ordinaria gallega desde la voz de la comunidad educativa. Metodología: Para alcanzar el objetivo descrito se empleará una metodología cualitativa desde un enfoque fenomenológico. De esta modo, poderemos recoger información de manera individual mediante las entrevistas semiestruturadas que se le realizarán a los participantes: niños/as, profesorado, PAS y familias. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] Introduction: The inclusive education is one 2030 agenda objetive of sustainable development. In Spain there is a legislative development regard to the inclusion process in the academic field of children with specific educational support requirements. Despite this, inclusive education is still a goal to be achieved in Galician ordinary schools. The purpose of Occupational Therapy is to promote the inclusion in schools in cooperation with educational communities. Objectives: to explore the contributions and challenges posed by Occupational Therapy to favour the children with functional diversities’s inclusive in a Galician regular school from educational Community voice. Methodology: qualitative methodology from a phenomenological perspective will be use to achieve the described goal. In this way, we will be able to gather information invidually by means of semi-structured interview, which will be given to participantans: children, teachers, administration and services staff and families. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.rights | Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido | es_ES |
dc.subject | Inclusión | es_ES |
dc.subject | Ámbito educativo | es_ES |
dc.subject | Terapia ocupacional | es_ES |
dc.subject | Diversidade funcional | es_ES |
dc.subject | Diversidad funcional | es_ES |
dc.subject | Inclusion | es_ES |
dc.subject | Educational sphere | es_ES |
dc.subject | Occupational therapy | es_ES |
dc.subject | Functional diversity | es_ES |
dc.title | Como pode a terapia ocupacional favorecer a inclusión nunha escola ordinaria?: proxecto de investigación dende a voz da comunidade educativa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.description.traballos | Traballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2020-2021 | es_ES |