Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGonzález-Sanmamed, Mercedes
dc.contributor.advisorGonzález-Sanmamed, Mercedes (Titora)
dc.contributor.authorLópez-Calvo, Sara
dc.date.accessioned2022-01-03T18:00:03Z
dc.date.available2022-01-03T18:00:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/29304
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación. 5016V01es_ES
dc.description.abstract[Resumen] En esta tesis doctoral estudiamos las Ecologías de Aprendizaje de los y las docentes universitarios de Ciencias Sociales y Jurídicas, analizando los procesos de formación, actualización y desarrollo profesional que han experimentado, a partir de las oportunidades de aprendizaje tanto formal, como no formal e informal, durante su trayectoria personal, académica y laboral. Para ello, hemos realizado un estudio mixto de carácter exploratorio secuencial que se desarrolla en dos fases: una de corte cualitativo y otra cuantitativo. En la primera fase se realiza un Estudio de Caso mediante 2 entrevistas semiestructuradas para la definición y configuración de las Ecologías de Aprendizaje de los 8 mejores docentes universitarios de Ciencias Sociales y Jurídicas de la Universidade da Coruña. A continuación, en la indagación cuantitativa, se aplica un cuestionario a 471 profesores y profesoras de universidades españolas. Finalmente, se alcanza el objetivo fundamental del estudio y se establece que, en términos generales, el profesorado universitario es un colectivo muy motivado hacia su labor docente y hacia la investigación; que se autoforma asiduamente gracias a las TIC; que otorga gran importancia a las interacciones personales; y se interesa en cómo mejorar su formación pedagógica para el desempeño de la función docente.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Nesta tese doutoral estudamos as Ecoloxías de Aprendizaxe dos e das docentes universitarios de Ciencias Sociais e Xurídicas, analizando os procesos de formación, actualización e desenvolvemento profesional que experimentaron, a partir das oportunidades de aprendizaxe tanto formal, como non formal e informal, durante a súa traxectoria persoal, académica e laboral. Para iso, realizamos un estudo mixto de carácter exploratorio secuencial que se desenvolve en dúas fases: unha de corte cualitativo e outra cuantitativo. Na primeira fase realízase un Estudo de Caso mediante 2 entrevistas semiestructuradas para a definición e configuración das Ecoloxías de Aprendizaxe dos 8 mellores docentes universitarios de Ciencias Sociais e Xurídicas da Universidade da Coruña. A continuación, na indagación cuantitativa, aplícase un cuestionario a 471 profesores e profesoras de universidades españolas. Finalmente, alcánzase o obxectivo fundamental do estudo e establécese que, en termos xerais, o profesorado universitario é un colectivo moi motivado cara ao seu labor docente e cara á investigación; que se autoforma asiduamente grazas ás TIC; que outorga gran importancia ás interaccións persoais; e interésase en como mellorar a súa formación pedagóxica para o desempeño da función docentees_ES
dc.description.abstract[Abstract] In this doctoral thesis we study the Learning Ecologies of university professors of Social and Legal Sciences, analyzing the processes of training, updating and professional development that they have experienced, from formal, non-formal and informal opportunities of learning during their personal, academic and labor career. To this end, we have carried out an exploratory sequential mixed study that is developed in two phases: a qualitative one and a quantitative one. In the first phase, a Case Study is carried out through 2 semi-structured interviews for the definition and configuration of the Learning Ecologies of the 8 best university professors of Social and Legal Sciences of the Universidade da Coruña. Then, in the quantitative inquiry, a questionnaire is applied to 471 professors from Spanish universities. Finally, the fundamental objective of the study is achieved and it is established that, in general terms, university professors are a group very motivated towards their teaching work and towards research; that they are assiduously self-forming thanks to ICTs; they confer great importance to personal interactions; and they are interested in how to improve their pedagogical training for the performance of the teaching function.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectProfesores (Enseñanza superior)-Españaes_ES
dc.subjectEnseñanza superior-Evaluaciónes_ES
dc.subjectTecnología educativaes_ES
dc.subjectCiencias sociales-Estudio y enseñanza (Secundaria)es_ES
dc.subjectEcologías de Aprendizajees_ES
dc.subjectProfesorado universitarioes_ES
dc.subjectFormación permanentees_ES
dc.subjectCiencias Sociales y Jurídicases_ES
dc.subjectDesarrollo profesionales_ES
dc.subjectEcoloxías de Aprendizaxees_ES
dc.subjectCiencias Sociais e Xurídicases_ES
dc.subjectDesenvolvemento profesionales_ES
dc.subjectLearning Ecologieses_ES
dc.subjectUniversity professorses_ES
dc.subjectProfessional developmentes_ES
dc.subjectLifelong learninges_ES
dc.subjectSocial and Legal Scienceses_ES
dc.titleEcologías de aprendizaje de los docentes universitarios de la rama de Ciencias Sociales y Jurídicases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem