Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorRío Vázquez, Antonio S.
dc.contributor.advisorCaridad Graña, Juan Antonio
dc.contributor.authorFernández Posada, Daniel
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitecturaes_ES
dc.date.accessioned2021-11-02T08:45:38Z
dc.date.available2021-11-02T08:45:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28772
dc.description.abstract[Resumen] Mayo de 1968 es una fecha de referencia para entender los debates culturales, sociales y políticos de fi nales del siglo XX. Para los estudiantes españoles de arquitectura la revolución internacional no resulta ajena y coincide con un intenso debate en el interior de las aulas sobre el papel social del arquitecto y la necesidad de diseñar un nuevo currículum académico. Las obras que Emma Ojea y Walter Lewin elaboran en Galicia a principios de los años setenta refl ejan muchas de las infl uencias internacionales que manejan los estudiantes dentro de las escuelas y suponen una refl exión acerca del sistema educativo y la traducción de las nuevas teorías pedagógicas al plano arquitectónico.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Maio de 1968 é unha data de referencia para entender os debates culturais, sociais e políticos de fi nais do século XX. Para os estudantes españois de arquitectura a revolución internacional non resulta alléa e coincide cun intenso debate no interior das aulas sobre o papel social do arquitecto e a necesidade de deseñar un novo currículo académico. As obras que Emma Ojea e Walter Lewin elaboran en Galicia a principios dos anos setenta refl icten moitas das infl uencias internacionais que manexan os estudantes dentro das escolas e supoñen unha refl exión acerca do sistema educativo e a tradución das novas teorías pedagóxicas ao plano arquitectónico.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] May 1968 is a reference date to understand the cultural, social, and political debates at the end of twentieth century. Spanish students were not away of this international revolution and it goes with an intense debate inside the classrooms about the social role of the architects and the need to design a new academic curriculum. The work made by Emma Ojea and Walter Lewin Galicia by the early seventies refl ect many international infl uences that are handled by architecture students and, at the same time, it also refl ects about the education system and the expression of pedagogical theories in an architectural level.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectMayo 1968es_ES
dc.subjectArquitectura escolares_ES
dc.subjectEducación del arquitectoes_ES
dc.subjectGaliciaes_ES
dc.subjectEmma Ojeaes_ES
dc.subjectWalter Lewines_ES
dc.subjectMay 1968es_ES
dc.subjectSchool Architecturees_ES
dc.subjectArchitect's educationes_ES
dc.titleArquitecturas de una rebelión: las escuelas de Emma Ojea y Walter Lewines_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2020/2021es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem