Arquitecturas de una rebelión: las escuelas de Emma Ojea y Walter Lewin

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28772Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Arquitecturas de una rebelión: las escuelas de Emma Ojea y Walter LewinAutor(es)
Director(es)
Río Vázquez, Antonio S.Caridad Graña, Juan Antonio
Data
2021Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de ArquitecturaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2020/2021Resumo
[Resumen]
Mayo de 1968 es una fecha de referencia para entender los debates
culturales, sociales y políticos de fi nales del siglo XX. Para los estudiantes
españoles de arquitectura la revolución internacional no resulta
ajena y coincide con un intenso debate en el interior de las aulas
sobre el papel social del arquitecto y la necesidad de diseñar un nuevo
currículum académico. Las obras que Emma Ojea y Walter Lewin elaboran
en Galicia a principios de los años setenta refl ejan muchas de
las infl uencias internacionales que manejan los estudiantes dentro de
las escuelas y suponen una refl exión acerca del sistema educativo y la
traducción de las nuevas teorías pedagógicas al plano arquitectónico. [Resumo]
Maio de 1968 é unha data de referencia para entender os debates culturais,
sociais e políticos de fi nais do século XX. Para os estudantes
españois de arquitectura a revolución internacional non resulta alléa e
coincide cun intenso debate no interior das aulas sobre o papel social
do arquitecto e a necesidade de deseñar un novo currículo académico.
As obras que Emma Ojea e Walter Lewin elaboran en Galicia a principios
dos anos setenta refl icten moitas das infl uencias internacionais
que manexan os estudantes dentro das escolas e supoñen unha refl
exión acerca do sistema educativo e a tradución das novas teorías
pedagóxicas ao plano arquitectónico. [Abstract]
May 1968 is a reference date to understand the cultural, social, and
political debates at the end of twentieth century. Spanish students
were not away of this international revolution and it goes with an intense
debate inside the classrooms about the social role of the architects
and the need to design a new academic curriculum. The work
made by Emma Ojea and Walter Lewin Galicia by the early seventies
refl ect many international infl uences that are handled by architecture
students and, at the same time, it also refl ects about the education
system and the expression of pedagogical theories in an architectural
level.
Palabras chave
Mayo 1968
Arquitectura escolar
Educación del arquitecto
Galicia
Emma Ojea
Walter Lewin
May 1968
School architecture
Architect's education
Arquitectura escolar
Educación del arquitecto
Galicia
Emma Ojea
Walter Lewin
May 1968
School architecture
Architect's education
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido