Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorLópez-Chao, Vicente
dc.contributor.authorLedo Romay, María Luisa
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitecturaes_ES
dc.date.accessioned2021-07-15T11:09:29Z
dc.date.available2021-07-15T11:09:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28203
dc.description.abstract[Resumen] La fotografía constituye un gran medio de comunicación para la arquitectura, y con la aparición de las Redes Sociales, herramientas que permiten la rápida divulgación y visualización de imágenes, es posible analizar lo que la gente comparte en sus publicaciones. Teniendo en cuenta este tipo de plataformas como Instagram nos permite ver qué es lo que se conoce y divulga sobre la arquitectura. Por ello, se van a utilizar mecanismos gráficos para el análisis como la distancia, el posicionamiento, la altura, la superposición de fotografías y el encuadre para obtener una visión real a través de las ‘’ortofotografías’’ con el objetivo de descubrir e identificar la visión popular de un espacio urbano en la Red Social Instagram.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A fotografía constitúe un gran medio de comunicación para a arquitectura. Co rexurdimento das Redes Sociais, ferramentas que permiten a rápida divulgación e visualización de imaxes, é posible analizar o que a xente comparte nas súas publicacións. Tendo en conta este tipo de plataformas como Instagram permítenos ver qué é o que se coñece e divulga sobre a arquitectura. Por iso, empregaranse mecanismos gráficos para a análise como a distancia, o posicionamento, a altura, a superposición de fotografías e o enmarcado para obter unha visión real a través das ‘’ortofotografías’’ co obxetivo de descubrir e identificar a visón popular dun espazo urbano na Rede Social Instagram.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Photography is a visual representation tool that is essential to communicate architecture. In addition, emerging social networks allow us to instantly share the vision of the world that surrounds people, becoming an information base that we can investigate to understand relationships between architecture and people. This dissertation tries to discover and identify the social perception of urban space on Instagram. To do this, graphic strategies such as the superimposition of photographs and the development of orthoimages will be used.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectRed sociales_ES
dc.subjectMetadatoses_ES
dc.subjectAnálisis gráficoes_ES
dc.subjectPerspectivaes_ES
dc.subjectEspacio urbanoes_ES
dc.subjectRede Sociales_ES
dc.subjectAnálise gráficaes_ES
dc.subjectEspazo urbanoes_ES
dc.subjectSocial networkses_ES
dc.subjectMetadataes_ES
dc.subjectGraphic analysises_ES
dc.subjectPerspectivees_ES
dc.subjectUrban spacees_ES
dc.titleArquitectura y fotografía. La visión popular de la plaza de María Pita en Instagrames_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2020/2021es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem