Arquitectura y fotografía. La visión popular de la plaza de María Pita en Instagram
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28203Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Arquitectura y fotografía. La visión popular de la plaza de María Pita en InstagramAutor(es)
Director(es)
López-Chao, VicenteData
2021Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de ArquitecturaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2020/2021Resumo
[Resumen] La fotografía constituye un gran medio de comunicación para la arquitectura, y con la aparición de las Redes Sociales, herramientas que permiten la rápida divulgación y visualización de imágenes, es posible analizar lo que la gente comparte en sus publicaciones. Teniendo en cuenta este tipo de plataformas como Instagram nos permite ver qué es lo que se conoce y divulga sobre la arquitectura. Por ello, se van a utilizar mecanismos gráficos para el análisis como la distancia, el posicionamiento, la altura, la superposición de fotografías y el encuadre para obtener una visión real a través de las ‘’ortofotografías’’ con el objetivo de descubrir e identificar la visión popular de un espacio urbano en la Red Social Instagram. [Resumo] A fotografía constitúe un gran medio de comunicación para a arquitectura. Co rexurdimento das Redes Sociais, ferramentas que permiten a rápida divulgación e visualización de imaxes, é posible analizar o que a xente comparte nas súas publicacións. Tendo en conta este tipo de plataformas como Instagram permítenos ver qué é o que se coñece e divulga sobre a arquitectura. Por iso, empregaranse mecanismos gráficos para a análise como a distancia, o posicionamento, a altura, a superposición de fotografías e o enmarcado para obter unha visión real a través das ‘’ortofotografías’’ co obxetivo de descubrir e identificar a visón popular dun espazo urbano na Rede Social Instagram. [Abstract] Photography is a visual representation tool that is essential to communicate architecture. In addition, emerging social networks allow us to instantly share the vision of the world that surrounds people, becoming an information base that we can investigate to understand relationships between architecture and people. This dissertation tries to discover and identify the social perception of urban space on Instagram. To do this, graphic strategies such as the superimposition of photographs and the development of orthoimages will be used.
Palabras chave
Red social
Metadatos
Análisis gráfico
Perspectiva
Espacio urbano
Rede Social
Análise gráfica
Espazo urbano
Social networks
Metadata
Graphic analysis
Perspective
Urban space
Metadatos
Análisis gráfico
Perspectiva
Espacio urbano
Rede Social
Análise gráfica
Espazo urbano
Social networks
Metadata
Graphic analysis
Perspective
Urban space
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido