Servizo de axuda no fogar : análise comparada entre os principais modelos de xestión
![Thumbnail](/dspace/bitstream/handle/2183/28015/GarciaMallo_Irene_TFM_2020.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/28015
Except where otherwise noted, this item's license is described as Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido
Metadata
Show full item recordTitle
Servizo de axuda no fogar : análise comparada entre os principais modelos de xestiónAlternative Title(s)
Servicio de ayuda a domicilio : análisis comparativo entre los principales modelos de gestiónHome help service : comparative analysis between the main management models
Author(s)
Directors
Pérez-Caramés, AntíaDate
2020Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescription
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Políticas sociais e intervención sociocomunitaria. Curso 2019-2020Citation
García Mallo, I. (2020). Servizo de axuda no fogar : análise comparada entre os principais modelos de xestión. [Traballo de fin de Mestrado. Universidade da Coruña]
Abstract
[Resumo]: Este traballo trata de analizar de maneira comparativa o Servizo de Axuda no Fogar nos Concellos de Tordoia e Cerceda. A través dunha metodoloxía cualitativa que combina a análise documental e entrevistas permitiunos achegarnos ás principais características do servizo nos municipios estudados e analizar os principais efectos da externalización do SAF. Desta análise extraeuse que externalizar a xestión do SAF ten importantes consecuencias nas condicións laborais, na saúde e na formación continua do persoal que presta atención directa no domicilio das persoas usuarias. Desta forma, as peores condición laborais e a escasa formación continua das profesionais de atención directa contratadas por entidades privadas repercute na calidade do servizo. [Resumen]: Este trabajo trata de analizar de manera comparativa el Servicio de Ayuda a domicilio en los Ayuntamientos de Tordoia y Cerceda. A través de una metodología cualitativa que combina el análisis documental y entrevistas nos permitió acercarnos a las principales características del servicio en los municipios estudiados y analizar los principales efectos de la externalización del SAD. De este análisis se extrajo que externalizar la gestión del SAD tiene importantes consecuencias en las condiciones laborales, en la salud y en la formación continua del personal que presta atención directa en el domicilio de las personas usuarias. De esta forma, las peores condiciones laborales y la escasa formación continua de las profesionales de atención directa contratadas por entidades privadas repercute en la calidad del servicio. [Abstract]: This work seeks to analyze in a comparative way the Home Help Service in the Municipalities of Tordoia and Cerceda. Through a qualitative methodology that combines documentary analysis and interviews allowed us to approach the main characteristics of the service in the municipalities studied and analyze the main effects of the outsourcing of the HHS. From this analysis it was extracted that outsourcing the management of HHS has important consequences on working conditions, on health and on the continuous training of personnel who provide direct care at the home of users. In this way, the worst working conditions and the poor continuous training of direct care professionals hired by private entities has an impact on the quality of the service.
Keywords
Coidados
Dependencia
Servizo de axuda no fogar
Modelos de xestión
Cuidados
Servicio de ayuda a domicilio
Modelos de gestión
Care
Dependance
Home Help Service
Management models
Dependencia
Servizo de axuda no fogar
Modelos de xestión
Cuidados
Servicio de ayuda a domicilio
Modelos de gestión
Care
Dependance
Home Help Service
Management models
Rights
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido Atribución 3.0 España