Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorPérez-Caramés, Antía
dc.contributor.authorGarcía Mallo, Irene
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Socioloxíaes_ES
dc.date.accessioned2021-05-26T14:53:18Z
dc.date.available2021-05-26T14:53:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationGarcía Mallo, I. (2020). Servizo de axuda no fogar : análise comparada entre os principais modelos de xestión. [Traballo de fin de Mestrado. Universidade da Coruña]es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28015
dc.description.abstract[Resumo]: Este traballo trata de analizar de maneira comparativa o Servizo de Axuda no Fogar nos Concellos de Tordoia e Cerceda. A través dunha metodoloxía cualitativa que combina a análise documental e entrevistas permitiunos achegarnos ás principais características do servizo nos municipios estudados e analizar os principais efectos da externalización do SAF. Desta análise extraeuse que externalizar a xestión do SAF ten importantes consecuencias nas condicións laborais, na saúde e na formación continua do persoal que presta atención directa no domicilio das persoas usuarias. Desta forma, as peores condición laborais e a escasa formación continua das profesionais de atención directa contratadas por entidades privadas repercute na calidade do servizo.es_ES
dc.description.abstract[Resumen]: Este trabajo trata de analizar de manera comparativa el Servicio de Ayuda a domicilio en los Ayuntamientos de Tordoia y Cerceda. A través de una metodología cualitativa que combina el análisis documental y entrevistas nos permitió acercarnos a las principales características del servicio en los municipios estudiados y analizar los principales efectos de la externalización del SAD. De este análisis se extrajo que externalizar la gestión del SAD tiene importantes consecuencias en las condiciones laborales, en la salud y en la formación continua del personal que presta atención directa en el domicilio de las personas usuarias. De esta forma, las peores condiciones laborales y la escasa formación continua de las profesionales de atención directa contratadas por entidades privadas repercute en la calidad del servicio.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: This work seeks to analyze in a comparative way the Home Help Service in the Municipalities of Tordoia and Cerceda. Through a qualitative methodology that combines documentary analysis and interviews allowed us to approach the main characteristics of the service in the municipalities studied and analyze the main effects of the outsourcing of the HHS. From this analysis it was extracted that outsourcing the management of HHS has important consequences on working conditions, on health and on the continuous training of personnel who provide direct care at the home of users. In this way, the worst working conditions and the poor continuous training of direct care professionals hired by private entities has an impact on the quality of the service.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.rightsAtribución 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectCoidadoses_ES
dc.subjectDependenciaes_ES
dc.subjectServizo de axuda no fogares_ES
dc.subjectModelos de xestiónes_ES
dc.subjectCuidadoses_ES
dc.subjectServicio de ayuda a domicilioes_ES
dc.subjectModelos de gestiónes_ES
dc.subjectCarees_ES
dc.subjectDependancees_ES
dc.subjectHome Help Servicees_ES
dc.subjectManagement modelses_ES
dc.titleServizo de axuda no fogar : análise comparada entre os principais modelos de xestiónes_ES
dc.title.alternativeServicio de ayuda a domicilio : análisis comparativo entre los principales modelos de gestiónes_ES
dc.title.alternativeHome help service : comparative analysis between the main management modelses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.SOC). Políticas sociais e intervención sociocomunitaria. Curso 2019-2020es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem