Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCanosa Domínguez, Nereida María
dc.contributor.advisorSeoane Bouzas, María de las Mercedes
dc.contributor.authorVilas Martínez, Irene
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2021-02-02T10:27:36Z
dc.date.available2021-02-02T10:27:36Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/27266
dc.descriptionTrabajo de investigaciónes_ES
dc.description.abstract[Resumen] Antecedentes y estado actual del tema: La adolescencia es entendida como una etapa vital que transcurre entre los 11 y 19 años en la que suceden cambios, desafíos y adaptaciones evolutivas significativas. Además, son varios los autores que refieren la aparición de comportamientos de riesgo en este momento vital. De este modo, los adolescentes presentan una vulnerabilidad ante el fenómeno de los juegos de azar y videojuegos con cajas virtuales, puesto que su participación en esta forma de ocio se ha visto incrementado en estos últimos años. La literatura científica muestra que el Trastorno por Juego, derivado de esta forma de ocio, provoca graves consecuencias en la salud y bienestar tanto a nivel personal como interpersonal. Ante esta situación, se considera necesario indagar en la cotidianeidad de los adolescentes con Trastorno por Juego desde la perspectiva de Terapia Ocupacional. Objetivo: Explorar el impacto del Trastorno por Juego en la cotidianeidad de los adolescentes desde la perspectiva de los profesionales. Metodología: Se realizará el estudio siguiendo una metodología cualitativa con diseño fenomenológico. La recogida de información se llevará a cabo mediante una entrevista semiestructurada, siendo los perfiles informantes los profesionales que hayan trabajado con adolescentes con Trastorno por Juego.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Antecedentes de estado actual do tema: A adolescencia é entendida como unha etapa vital que transcurre entre os 11 e 19 anos na que suceden cambios, desafíos e adaptación evolutivas significativas. Ademais, son varios os autores que refiren a aparición de comportamentos de risco neste momento vital. Deste modo, os adolescentes presentan unha vulnerabilidade ante o fenómeno dos xogos de azar e videoxogos con caixas virtuais, posto que a súa participación nesta forma de ocio viuse incrementada nestes últimos anos. A literatura científica mostra que o Trastorno por Xogo, derivado desta forma de ocio, provoca graves consecuencias na saúde e benestar tanto a nivel persoal coma interpersoal. Ante esta situación, considérase necesario indagar na cotidianeidade dos adolescentes con Trastorno por Xogo dende a perspectiva da Terapia Ocupacional. Obxetivo: Explorar o impacto do Trastorno por Xogo na cotidianeidade dos adolescentes dende a perspectiva dos profesionais. Metodoloxía: Realizarase o estudo seguindo unha metodoloxía cualitativa con deseño fenomenolóxico. A recollida da información levarase a cabo mediante unha entrevista semiestructurada, sendo os perfís informantes os profesionais que traballasen con adolescentes con Trastorno por Xogo.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Background and current state of the art: Adolescence is understood as a vital stage that elapses between the ages of 11 and 19 in which significant changes, challenges and evolutionary adaptations occur. In addition, several authors refer to the appearance of risk behaviors at this vital moment. Thus, adolescents are vulnerable to the phenomenon of games of chance and video games with virtual boxes, since their participation in this type of leisure has increased in recent years. The scientific literature shows that Gambling Disorder, derived from this type of leisure, causes serious consequences on health and well-being both on a personal and interpersonal level. Given this situation, it is considered necessary to inquire into the daily lives of adolescents with Game Disorder from the perspective of Occupational Therapy. Objective: Explore the impact of Gambling Disorder on adolescents' everyday life from the professionals' perspective. Methodology: The study will be carried out following a qualitative methodology with phenomenological design. The collection of information will be carried out through a semi-structured interview, with the informant profiles being the professionals who have worked with adolescents with Gambling Disorder.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectTrastorno por juegoes_ES
dc.subjectAdolescenciaes_ES
dc.subjectCotidianeidades_ES
dc.subjectTrastorno por xogoes_ES
dc.subjectCotidianeidadees_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectGambling disorderes_ES
dc.subjectAdolescencees_ES
dc.subjectEeveryday lifees_ES
dc.titleLa cotidianeidad de los adolescentes con trastorno por juego: perspectiva de los profesionaleses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2019/2020es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem