Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMartínez-Fernández, Valentín-Alejandro
dc.contributor.advisorJuanatey-Boga, Óscar
dc.contributor.authorTinoco-Egas, Raquel
dc.date.accessioned2021-01-05T15:59:14Z
dc.date.available2021-01-05T15:59:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/27057
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Análise Económica e Estratexia Empresarial. 5033V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A coherencia da información e a facilidade cognitiva de procesala, xeran un sentimento de confianza. Os medios sociais reaccionan rápidamente ante as emocións, mentres que pensar lentamente precisa dun maior consumo de enerxía na mente e no corpo do consumidor.Identifícanse as aplicación de neuromaketing precisas para medir a xeración de confianza a partires da valoración da empatía do espectador ante un estímulo audiovisual turístico e de como a base científica do neuromarketing para a empatía permite anticipar a probabilidade de estimación de resposta ante un procemsamento cognitivo rápido e lento mediante a exposición dun audiovisual turístico para a explicación de xeración de confianza nun medio social. A metodoloxía experimental empregada, que inclúe o desenvolvemento do seu protocolo, foi supervisada polo Dr. Paul J. Zak, do centro de estudos neuroeconómicos de Claremont Graduate University en EEUU. Os datos neurofisiolóxicos que estiman a empatía de 65 participantes residentes en Claremont e arredores, ante anuncios turísticos da campaña All you need is Ecuador analizáronse estatísticamente cunha regresión loxística binaria, para coñecer que a probabilidade de estimación de resposta ante un comportamento rápido é de 22.22% e ante un comportamento lento é do 12.4%.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] La coherencia de la información y la facilidad cognitiva de procesarla generan un sentimiento de confianza. Los medios sociales reaccionan rápidamente ante las emociones, mientras que pensar despacio demanda mayor consumo de energía en la mente y el cuerpo del consumidor. Se identifican las aplicaciones de neuromarketing necesarias para medir la generación de confianza a partir de la valoración de empatía del espectador ante un estímulo audiovisual turístico y cómo la base científica de neuromarketing para la empatía permite anticipar la probabilidad de estimación de respuesta ante un procesamiento cognitivo rápido y lento a partir de la exposición de un audiovisual turístico para la explicación de generación de confianza en un medio social. La metodología experimental utilizada, que incluye el desarrollo de su protocolo, fue supervisada por el Dr. Paul J. Zak del centro de estudios neuroeconómicos de Claremont Graduate University en Estados Unidos. Los datos neuropsicofisiológicos que estiman la empatía de 65 participantes residentes de Claremont y sus alrededores ante anuncios turísticos de la campaña All you need is Ecuador fueron analizados estadísticamente a través de una regresión logística binaria, para conocer que la probabilidad de estimación de respuesta ante un comportamiento rápido es de 22.22% y de un comportamiento lento de 12.4%.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Information congruency and cognitive easiness to process the information generate trust. Social environments quickly react through emotions, meanwhile a slow thinking consumes more energy from consumer’s body and mind. This study identifies the applications of neuromarketing required to measure trust between the audience and a tourism audiovisual from an empathy perspective, and how the scientific neuromarketing basis for empathy allows to anticipate the estimation probability of an answer of a fast and a slow cognitive decision making process after the exposure of a tourism audiovisual stimuli in order to explain the generation of trust in a social environment. The experimental methodology utilized, which includes the experiment protocol, have been supervised by Dr. Paul J. Zak chief of the Center for Neuroeconomic Studies of Claremont Graduate University. Neuropsychophysiology data which estimate the empathy of 65 participants who reside in Claremont and its surroundings towards tourism advertisements from All you need is Ecuador campaign, was statistically analyzed with binary logistic regression to get the probability of an answer estimation towards a fast cognitive decision process resulting in 22.22% and a slow cognitive decision process resulting in 12.4%.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectNeuromarketinges_ES
dc.subjectMarketing-Aspecto psicológicoes_ES
dc.subjectMarketing relacional-Turismo-Ecuadores_ES
dc.subjectConsumidores-Actitudeses_ES
dc.subjectEmpatíaes_ES
dc.subjectTourismes_ES
dc.subjectTrustes_ES
dc.subjectEmpathyes_ES
dc.titleAplicaciones de neuromarketing para general confianza: análisis del turismo en Ecuadores_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem