Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorFranquesa, Teresa
dc.date.accessioned2020-07-01T09:14:16Z
dc.date.available2020-07-01T09:14:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationFranquesa, T. (2020). Educación ambiental. Trinta anos de evolución, extensión e diversificación en Catalunya. AmbientalMENTEsustentable, 27(1), 21-78. https://doi.org/10.17979/ams.2020.27.1.6605es_ES
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/25842
dc.description.abstract[Resumo] Este artigo forma parte da 3ª edición de “Natura, us o abús? Llibre Blanc (2018-2019)”, un traballo colectivo e construtivo, un referente no mundo da xestión e conservación do patrimonio natural catalán. A súa primeira edición (1976) foi un texto precursor, que puxo enriba as cuestións ambientais e podería ser considerado o primeiro gran diagnóstico ambiental do país. No momento da publicación da segunda edición (1988), a educación ambiental (EA) só se falaba dunha década en Catalunya. Nos últimos anos houbo unha gran expansión de EA e tamén unha notable evolución e diversificación. O texto trata de ofrecer unha visión necesariamente incompleta e non exhaustiva da EA catalá e da súa evolución nas tres últimas décadas. Introduce referencias ao contexto internacional e aos diferentes modelos de EA, fai un balance do traballo realizado en diferentes áreas e, como resultado, identifica sesenta retos que suxiren áreas de mellora e camiños a seguir.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This article is part of the third edition of “Natura, us o abús? Llibre Blanc” (2018-2019), a collective and constructive work, a reference in the world of management and conservation of Catalan natural heritage. Its first edition (1976) was a forerunner text, which put on the table environmental issues and it could be considered the first major environmental diagnosis in the country. At the time when the second edition of this Whit Paper was published (1988), environmental education (EE) was a subject that had only been talked about for a decade in Catalonia. During these years, there has been a great expansion of the EE, as well as a remarkable evolution and diversification. This article attempts to offer a necessarily incomplete and not exhaustive panoramic of the Catalan EE and its evolution in the last three decades. We introduce it with references to the international context and to the different models of EE, we appraise the work done in different areas and, as a result, we identify sixty challenges that suggest aspects to improve on and paths to help us move forward.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/ams.2020.27.1.6605es_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectEducación ambientales_ES
dc.subjectEDSes_ES
dc.subjectCatalunyaes_ES
dc.subjectModelos de EAes_ES
dc.subjectRetos en EAes_ES
dc.subjectEnvironmental educationes_ES
dc.subjectESDes_ES
dc.subjectCataloniaes_ES
dc.subjectEE modelses_ES
dc.subjectChallenges in EE.es_ES
dc.titleEducación ambiental: trinta anos de evolución, extensión e diversificación en Catalunyaes_ES
dc.title.alternativeEnvironmental education: Thirty years of evolution, extension and diversification in Cataloniaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambientales_ES
UDC.volume27es_ES
UDC.issue1es_ES
UDC.startPage21es_ES
UDC.endPage78es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem