Concepcións e hábitos sobre a reciclaxe dos futuros mestres de Educación Primaria

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/25561
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Concepcións e hábitos sobre a reciclaxe dos futuros mestres de Educación PrimariaAlternative Title(s)
Conceptions and habits on the recycling of future Primary Educations TeachersAuthor(s)
Date
2018Citation
Rivadulla López, J. C. (2020). Concepcións e hábitos sobre a reciclaxe dos futuros mestres de Educación Primaria. AmbientalMENTEsustentable, 25(2), 75-89. https://doi.org/10.17979/ams.2018.25.2.5170
Abstract
[Resumo] Os cambios sociais e económicos aos que está sometida a poboación teñen provocado moitos beneficios ao respecto, pero ao tempo, tamén conlevaron unha serie de problemas medioambientais (deforestación, contaminación, etc.). A mellor forma para transmitir a Educación Ambiental é a través dos seus sistemas educativos –e xunto ás familias–, dándolle así importancia desde as primeiras etapas do crecemento do ser humano. De aí a importancia que teñen os coñecementos dos docentes (e dos futuros docentes) especto a este tema. Por iso, o obxectivo deste estudo é coñecer as concepcións que ten o futuro profesorado de Educación Primaria en materia de reciclaxe. O estudo desenvolveuse entre os cursos 2015-2016 e 2017-2018 e participaron 329 estudantes do Grao de Educación Primaria. Como instrumento de recollida de datos se utilizó unha enquisa composta por oito preguntas (cinco abertas e tres pechadas). Os resultados mostran que, ainda das boas intencións mostradas polos participantes, estes ainda posuen descoñecementos e malos hábitos respecto á reciclaxe. Neste sentido, resulta evidente a necesidadee de incorporar a sostenibilidade na educación universitaria en xeral, e na formación do profesorado en particular.
Keywords
Educación ambiental
Sostenibilidade
Reciclaxe
Educación primaria
Formación inicial
Environmental education
Sustainability
Recycling
Primary education
Initial training
Sostenibilidade
Reciclaxe
Educación primaria
Formación inicial
Environmental education
Sustainability
Recycling
Primary education
Initial training
Editor version
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1887-2417