Mostrar o rexistro simple do ítem
Mercedes Gómez Blesa. Modernas y vanguardistas. Las mujeres-faro en la Edad de Plata Madrid: Ediciones Huso, 2019, 639 pp. (4ª ed.). ISBN: 978-84-949090-0-9 [Reseña]
dc.contributor.author | Cotelo-Guerra, Dolores | |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T09:20:13Z | |
dc.date.available | 2020-01-14T09:20:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Cotelo Guerra, M. (2019). Mercedes Gómez Blesa. Modernas y vanguardistas. Las mujeres-faro en la Edad de Plata. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 23, 350-353. https://doi.org/10.17979/srgphe.2019.23.0.5913 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/24613 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Descrición do legado e a traxectoria vital de trinta e sete mulleres que, coas súas actitudes persoais e desde perspectivas ideolóxicas diferentes, destacaron de maneira especial no primeiro terzo do século XX. | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/srgphe.2019.23.0.5913 | es_ES |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Mulleres modernas | es_ES |
dc.subject | Idade de Prata | es_ES |
dc.subject | Xénero | es_ES |
dc.subject | Educación | es_ES |
dc.subject | Códigos | es_ES |
dc.subject | Recensión | es_ES |
dc.title | Mercedes Gómez Blesa. Modernas y vanguardistas. Las mujeres-faro en la Edad de Plata Madrid: Ediciones Huso, 2019, 639 pp. (4ª ed.). ISBN: 978-84-949090-0-9 [Reseña] | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.journalTitle | Sarmiento: Anuario galego de historia da educación | es_ES |
UDC.volume | 23 | es_ES |
UDC.startPage | 350 | es_ES |
UDC.endPage | 353 | es_ES |
Ficheiros no ítem
Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)
-
REV - Sarmiento - Nº 23, 2019 [22]
Monográfico: Municipios e educación