Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorPose, Héctor
dc.contributor.authorCaride, José Antonio
dc.date.accessioned2020-01-09T12:24:00Z
dc.date.available2020-01-09T12:24:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPose Porto, H., & Caride Gómez, J. (2019). A educación, compromiso e responsabilidade dos concellos democráticos en Galicia (1978-2018). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 23, 161-182. https://doi.org/10.17979/srgphe.2019.23.0.5885es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24585
dc.description.abstract[Resumo] Coa vontade explícita de alentar a construción dun novo país en nome do desenvolvemento e da democracia local, o texto que se presenta sitúa os seus argumentos nunha lectura histórica do quefacer educativo municipal en Galicia, dende os últimos anos da década dos setenta do pasado século ata a actualidade (1978-2018). Sendo así, os seus contidos articúlanse arredor de catro eixes temáticos principais: a tensión entre o local e o global na emerxencia dun novo escenario para a educación no tránsito cara ao século XXI; a acciónintervención educativa nos e dos concellos como un compromiso cívico, pedagóxico e político; as competencias municipais en materia educativa na complicada concreción das palabras en feitos; a misión educadora dos concellos atendendo a distintas perspectivas e iniciativas da acción-intervención educativa, dende a infancia ata a vellez, nas institucións escolares e nun amplo conxunto de axentes, entidades e organizacións comunitariases_ES
dc.description.abstract[Abstract] This article is intended as a spur to development and local democracy as the foundation of a new country. The text offers a historical interpretation of the educational endeavours of local government in Galicia from the late 1970s to the present (1978-2018). The analysis focuses on four main themes: tension between local and global aspects of the emergence of a new educational scenario during the transition to the twenty-first century; educational action-intervention in and by local government as a civic, pedagogical and political commitment; the complicated task for local government of putting words into action in relation to education; the educational mission of local government to address the different perspectives and initiatives of educational action-intervention, from childhood to old age, in schools, institutions and organisations of all kindses_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2019.23.0.5885es_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectMunicipioses_ES
dc.subjectAdministración locales_ES
dc.subjectPedagoxía sociales_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectCidadaníaes_ES
dc.subjectLocal governmentes_ES
dc.subjectLocal administrationes_ES
dc.subjectSocial pedagogyes_ES
dc.subjectEducationes_ES
dc.subjectCitizenses_ES
dc.titleA educación, compromiso e responsabilidade dos concellos democráticos en Galicia (1978-2018)es_ES
dc.title.alternativeEducation, Commitment and Responsibility of Democratic City Councils in Galicia (1978-2018)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleSarmiento: Anuario galego de historia da educaciónes_ES
UDC.volume23es_ES
UDC.startPage161es_ES
UDC.endPage182es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem